Vilken färg på "blinget"

Sv: Vilken färg på "blinget"

jag skulle ta Chrystal o Saphire
eller Chrystal o Rose

men de beror ju på vilka färger du gillar, jag tkr blått o rosa e fint. tkr iaf att du ska ha Chrystal eller Light Saphire mest av o sen några stenar i ngn annan färg som rose eller saphire eller kanske "jet" den färgen va ju rätt cool.

ja vad bra att du tycker som mig. Är helt inne på blått och rosa. så det är inte fel då?

Jag hade valt crystal + light saphire eller smoked topaz + light colorado topaz

okej tack. men de två första blir ju inte så mycket färg.

Men jag tror det blir jättesnyggt ihop, och jag är kanske lite feg när det gäller färger, är rädd att man tröttnar...;) Men jag förstår din tanke...

Light saphire och light rose tillsammans är nog rätt snyggt, men jag tycker inte om rosa, så jag hade valt saphire och chrystal.

Jag tänkte att jag kasnke kan ha Sun och smoked topaz. för jag brukar ha detta shabrak när jag tävlar. men det kasnke blir lite mycket ?
9888698.jpg

Liten fråga off topic, är det din häst som är till salu?

Isf hade jag nog hellre gått på Fire opal och smoked topaz, tycker sun ser VÄLDIGT orange ut...

jag skulle ta saphire och light saphire, blir snyggt till mina kavajer (blå och grå) + min hjälm i samma färger:d

vad kostar stenarna? hittar inte det

Vilken PERFEKT sida. dom där stenarna var ju precis den modellen jag vill ha :bump: Nu ska jag oxå ta och beställa tror jag, och göra min speed lite roligare. Hur många stenar tänker du beställa? jag undrar hur många som behövs

Senast ändrad:

jo den är till salu men jag bara tävlar den. den är inte min :)

Ja visst var den bra. jag vet inte hur många jag ska ta. men på den sidan du visade i en annan tråd fans den en "kristallräknare" och jag bara tippade på hur mycket det var som skulle blingas och jag fick fram till 204 stycken pärlor. typ ss20. och jag har en vanligt gpa titan.men jag tänker inte snåla så jag tror jag tar mer. men jag ska hem och mäta i morgon så jag kan rökna ut exakt. ååh jag vill blinga nu :)
har haft lite kontakt med henne som har sidan och hon skulle hjälpa mig så allt blir rätt beställ. och hhon hade något bra lim med som inte var så dyrt som hon inte hade lagt ut på sidan med.

Isf hade jag nog hellre gått på Fire opal och smoked topaz, tycker sun ser VÄLDIGT orange ut...

ja kanske. men det oranga påshabraket är väldigt orange! och den färgen tänkte jaga bara ha lite av. alltså de bruna ska vara täkt över nästan hela. sen ska jag ha oraga som V om du fattar :angel:

Okej. Ringde du till henne? det kanske man ska ta och göra då och få lite tips, om lim osv.

Jag skulle nog ta Golden shadow och Vintage rose. Fast det är ju jag, du lär ha helt andra färger du gillar.

kan du inte visa en bild sedan när den är klar? ,skulle va skitkul att få se !:D

beror helt på vilka färger du gillar, själv är jag en riktig sucker för rosa. så jag hade tagit Light Rose AB och antingen nån vitare sten eller ljusblå typ.. orkar inte kolla igenom alla igen (glömt bort va de heter)
Golden Shadow va oxå fin.. men den passar lite till rosa

Liknande trådar

Övr. Hund Jag ska köpa en ny sele till min aprikosröda dvärgpudel som när solen lyser ser gyllene ut i pälsen. Jag har nästan bestämt mig för...
Svar
11
· Visningar
1 013
Senast: Sel
·
Kläder & Bli fin Vi gifter oss i vår. En liten borgerlig vigsel och en blygsam men påkostad middag för 6 personer med hotellövernattning för alla som...
2
Svar
24
· Visningar
2 002
Hemmet Har blivit helt besatt av gamla jugend sängbord med marmorskiva, precis som resten av Sverige. :D De verkar svåra att få tag på och går...
Svar
4
· Visningar
452
Senast: Wysiwyg
·
Utrustning Ni med samshield hjälmar se hit! Sitter och ska köpa en ny hjälm och är väldigt sugen på en samshield men har lite svårt att bestämma...
Svar
7
· Visningar
533
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka