Vilken chock!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vilken chock!

Jag fattar det inte...

Stod något om att pojken skämdes?

Vilken tragedi och stackars föräldrar! Är borta och har roligt och så händer detta...:(

Det är bara helt ofattbart... undrar om de någonsin kan fira nyår igen..? Å 16 åriga brorsan också, som säkert undrar om han kunde ha räddat lillebror..?

Sådant klarar jag knappt att läsa, såg det i papperstidningen. Fy fan. Hoppas den lilla pojken dog snabbt i alla fall :cry:

Såg det häromdagen... :cry: Tror att det är nån här på buke (ÄU) som känner familjen, har för mig att det var så jag fick se det, men lokaltidningen på orten och inte AB.

Jag fattar det inte...

Stod något om att pojken skämdes?

Vilken tragedi och stackars föräldrar! Är borta och har roligt och så händer detta...:(

Och det förstår jag inte. Mina barn har inte skämts för saker när de är 2 år bara, så den förklaringen köper inte jag.

*kl* jag blir bara arg då jag läser artikeln.... vaddå skrämdes och vaddå sprang in.... vafan då springer man efter.
Jag hoppas artiklarna är såpass felformulerade för jag blir arg (ja ledsen också men mest förbanad på farmodern).
Hemska tanke, stackars föräldrar :(

*kl* jag blir bara arg då jag läser artikeln.... vaddå skrämdes och vaddå sprang in.... vafan då springer man efter.
Jag hoppas artiklarna är såpass felformulerade för jag blir arg (ja ledsen också men mest förbanad på farmodern).
Hemska tanke, stackars föräldrar :(

Reagerade oxå på det att han sprang...:confused: Om jag hade min eller nån annans 2-åring och vi tog oss ur ett brinnande hus hade jag hållt honom i famnen hela tiden. Fattade inte riktigt hur det gick till...
Farmodern sov och senast hon såg honom var i soffan som senare började brinna..... så tydligen tror hon att han luntat på soffan.. Vadå? Så hon sov medans 2-åringen sprang runt ensam i huset, eller vad?

Ibland hoppas man att det står fel i tidningarna

Senast ändrad:

Hur snabbt kan en tvååring springa egentligen?

Men så är det väl alltid, att det finns två sidor av allt?

Jag tror säkert att farmodern gjorde allt hon kunde för att rädda tvååringen. Absolut. Men jag undrar precis som många andra hur det faktiskt gick till. Det låter så främmande att en tvååring lyckas springa in igen.

Spekulationer om hur folk ha reagerat när tragedin är ett faktum tycker jag är fruktansvärt, speciellt när personerna inte kan försvara sig så där med låser jag tråden. Invändningar göres per PM.

Snurrfian-moderator

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästvård Någon som har varit med om att hästen får skador/permanenta fel efter själva penicillin chocken är över Inte att det skadat sig...
Svar
1
· Visningar
401
Senast: Cattis_E
·
Övr. Barn När slutade era barn att växa, och hur mycket växte de på slutet? Min 13-åring är 175 cm och växer han 2 dm till så får han inte plats i...
2
Svar
37
· Visningar
1 634
Senast: Mirre
·
Övr. Barn Hur tänker du hantera ditt barns kompisar i framtiden? Barn kommer med lekkamrater. Och med det kommer massor av barnrelaterade saker...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
4 694
Senast: Derivata
·
Övr. Barn Vi har kollat lite lätt på ett hus, det ligger lite utanför, men skolbussen går där och hämtar upp elever som bor ännu längre bort, men...
2
Svar
31
· Visningar
1 557
Senast: Lejanna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar