Vilken buke FThäst skulle ni vilja rida?

RostKaptenen

Trådstartare
Jaaa jag vet att jag härmas men tyckte det var en rolig tråd:o:D

Så vilken av våra hästar här på FT forumet skulle du vilja testa att sitta i sadeln på? Och varför?

Sv: Vilken buke FThäst skulle ni vilja rida?

31 som läst och INGEN som svarat?? Katastrof! :D

Jag får väl börja då, har funderat en stund och kommit fram till att jag vill rida allas hästar:D Men ska man välja så vill jag rida följande hästar:

Fios grå, för den hoppar så trevligt och ser stor ut!

Elins Musse för han ÄR stor! :D Haha, och för att han förmodligen skulle kännas som raka motsatsen till mina tanter.

Connemarans Tiger för att jag tycker han är så sööööt! :love:

Haha jag kan garantera dig att det vill du inte alls det hahaha.. stor vet jag inte.. inte den grå iallafall den andra grå jag har skulle passa dig mer han är 174

Jag skulle då vilja rida din Lina, utav den enkla anledningen att se om hon är lik sin mor. Sen vet jag att det var någon annan häst jag bara tänkte "wow" på när jag såg den på bild. Kommer inte ihåg mer än att den var grå tyvärr.

Jag får tacka och bocka för erbjudandet! Men tror min kropp behöver återhämta sig först innan jag vågar sätta mig upp på en häst igen:D Speciellt en som är släkt med "bruna faran" även fast jag inte tror Lina har sådana fasoner.

Vi bord förresten klippa ihop en bild på dig på stora Musse och en bild på dig på lilla Tiger :D Det skiljer väl typ 2 dm drygt??

Haha det hade varit något, eller med dig på Musse och Rebecca på Tiger;) Fast det kan vi nog ordna in real life också till sommaren:devil:

Jag vet vilken häst jag vill prova, den är svart och börjar på Z:angel::D

Haha det hade varit något, eller med dig på Musse och Rebecca på Tiger;) Fast det kan vi nog ordna in real life också till sommaren:devil:

Aldrig i livet :eek: Jag hade svimmat på väg upp :p

Edit: Inget ont om Musse alltså, men min kunskap sträcker sig till att hålla i manen på en ponny :p

Utan att veta så mycket övrigt om den så säger jag Undrets 'tysken', för att han gick så sjukt fint när jag såg honom på FT förra året :)

Jag svarar Mocca SE (ft-nisse smyger säkert omkring i buskarna fortfarande) för hon verkar så sjukt ridbar. :love:

Det är det orättvisa med duktiga ryttare, man tror bara hästarna är så fina och ridbara eftersom dom är så väl utbildade och jobbet som lagts ner syns inte riktigt. :p

Det är det orättvisa med duktiga ryttare, man tror bara hästarna är så fina och ridbara eftersom dom är så väl utbildade och jobbet som lagts ner syns inte riktigt. :p

Det är precis det där jag inser. Med mig på ryggen skulle nog de flesta hästar här förvandlas till speedade ånglok och jag hade trillat av av bara fartvinden :p

Hahaha man kan hålla i manen på Musse också även om han är sisådär 30 cm över ponnygränsen;)
:rofl:

JA! Det måste vi ju nästan göra! Och den där svarta som börjar på Z kan vi nog allt ordna en liten ridtur på ;)

På tal om henne, hon förvärvar sig uppenbarligen starkt, hennes fölunge är en EXAKT kopia av sin mor! Jättefin!!

img_4218_192098195.jpg

Fiiiin!:love:

Jag ser att vi måste ha en hästbytardag under våren/sommaren!:D
Jag ser också hur conny piper av skräck när hon klättrar upp för stegen till Musses rygg:devil::rofl:

Liknande trådar

Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
785
Senast: Lisen82
·
Utrustning Köpte häromdan nytt träns till min nya häst då han är lite större än vad förra pollen var. Kikade runt lite och nästan alla tränsen som...
2
Svar
31
· Visningar
2 130
Senast: Reshästen
·
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under...
2
Svar
25
· Visningar
2 100
Senast: super
·
Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
2
Svar
22
· Visningar
3 434
Senast: lirco11
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• kattförsäkring
  • Uppdateringstråd 31