Vilken buke FThäst skulle ni vilja rida?

Sv: Vilken buke FThäst skulle ni vilja rida?

KL

Helt missat denna galna tråden....

Lina har jag redan provat, så det gills ju inte.
Just nu skulle jag kunna säga att jag helt av allt vill rida min egen häst, men förutom henne så hade Musse varit skoj att testa!
Jag har ju en förkärlek till stora hästar, min förra var 176 (jag är tummelisa själv, bara 159 hög).

Dessutom - är ni avis?? Eftersom jag fått upp Conny på min häst??? :D T o m BARBACKA!

Dessutom - är ni avis?? Eftersom jag fått upp Conny på min häst??? T o m BARBACKA!

Det fick hon väl dessutom kännbart bevis av??? :D Jag tycker faktiskt att det är lite dåligt att hon inte delat med sig av fotodokumentation av "krigsskadan"! ;)

Det enda beviset jag har är sms:et jag fick: "min säkerhetsväst har fått sig en lerinpackning idag!:)"

Försökte ta kort på skiten men det syns aldrig så bra på bild ju! Precis som när jag slått en kofot i huvuvdet alldels själv och såg helt misshandlad ut (och hade jättemycket föreläsningar att gå på....) :D

Jag har bevis nog att fälla min sambo i rätten snart :angel:

Dessutom - är ni avis?? Eftersom jag fått upp Conny på min häst??? :D T o m BARBACKA!

Det tror jag de är!!

Jag fattar faktiskt inte hur du lyckades, speciellt inte som första gången jag klängde mig upp (med sadel i höstas) startade med att lilla hästen flög iväg och jag hängde helt vettskrämd i förbygeln och vågade knappt röra mig. Hahaha, gud vad rädd jag var :D

Reaktionslångsamma giraffer då?:D:angel: Ju större de är dessto längre från hjärncellerna och ut i tentaklerna förstår du väl:p

Jag vill rida Fio's Hille. Anledning? Jag var med och red in honom och jag glömmer aldrg när jag satt där uppe medan Johan höll i longerlinan, och "longerade" oss, när det började åska och blixtra, Hille (som då kallades Lill-Hille, vi hade en Stor-Hille också i stallet) bockade som fan och Johan skrek "Du får inte ramla av! Du får inte ramla av!" :D (det gjorde jag inte heller)

Okej, ponnysar funkar :bump: Numera har jag mindre skit att flytta runt så vi borde boka en ridtur tycker jag, jag vill ha den minst hoppiga :bump:

Vill du ha en som inte skuttar så mycket så är det den gamla gula damen du ska ha :D Dock är Peia nog en roligare ponny att prova på ;)

Liknande trådar

Utrustning Köpte häromdan nytt träns till min nya häst då han är lite större än vad förra pollen var. Kikade runt lite och nästan alla tränsen som...
2
Svar
31
· Visningar
2 087
Senast: Reshästen
·
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under...
2
Svar
25
· Visningar
2 073
Senast: super
·
Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
2
Svar
20
· Visningar
2 320
Senast: lirco11
·
Träning Hej! Vi har två islandshästar som står på mina föräldrars gård, valack 23 år och sto 16 år. Vi har haft dem i många år och tidigare red...
Svar
12
· Visningar
1 352

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka