Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad ska du göra med hunden i övrigt? Vad tänker du att hunden ska göra i stallet? För att kunna ha hunden lös måste du träna den för det.- Labrador
- Jack Russell
- Golden Retriever
- Bulldog
- King Cavalier Charles
- Cocker spaniel
Precis. Vet att det i många stall är totalt förbjudet med lösa hundar.Personligen skulle jag inte räkna med att kunna ha med en hund i ett inackorderingsstall alls. Det är därför inget jag skulle utgå ifrån vid rasval utan vad hundens liv ska bestå i i övrigt.
En stor fördel kan ju vara att skaffa en så ful och tråkig hund som möjligt i alla fall, så slipper du alla som vill klappa
Ridturer när jag rider ut annars kunna vara själv i sadelkammaren, box eller bil. I övrigt hänga med mig på jobbet (kontor) men mycket promenader och löpturerAlltså det beror ju helt på vad hunden ska göra. Om du tänker att den ska följa med på ridturer eller bara ”vara med” i stallet. Och vad den får för annan aktivering.
Många som har i vårt stall Kopplade eller lösa om snällaPersonligen skulle jag inte räkna med att kunna ha med en hund i ett inackorderingsstall alls. Det är därför inget jag skulle utgå ifrån vid rasval utan vad hundens liv ska bestå i i övrigt.
Ridturer när jag rider ut annars kunna vara själv i sadelkammaren, box eller bil. I övrigt hänga med mig på jobbet (kontor) men mycket promenader och löpturer