Vilken är märkt med "W"??

Zandrah

Trådstartare
Med risk för att få tråden flyttad, eller att verka helt förvirrad måste jag ändå fråga:

Är det Wahlsten eller Walsh som märker sina selar med ett W?
Hmm...har en här hemma som jag faktiskt inte vet vilken det är isåfall... :angel: Kan ju bara vara kul att veta :smirk:

Sv: Vilken är märkt med "W"??

Skulle tro att det är Walsh, Wahlsten skriver väl hela namnet :confused: Jag har ett Wahlsten och där står hela namnet :idea: Wahlstens selar är väl numrerade :confused: :confused:

Sv: Vilken är märkt med "W"??

har en ny wahlsten sele. huvulaget är märkt med ett W på brickan iaf. walsh vet jag skriver ju hela namnet.

Liknande trådar

R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 487
Senast: ildiko
·
R
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har ingen aning om jag ihuvud taget får skriva en ny dagboks tråd men den blir väl bort tagen annars då an tar jag 🙃 Jag kommer...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 344
Kropp & Själ I måndags och idag, efter en varmare dag med skinande sol (gårdagen var kyligare), så har jag reagerat på något på den lilla korta(!)...
Svar
7
· Visningar
395
Senast: Hellhound
·
Hästmänniskan Alltså blev lite paff av vad en säljare svarade så måste kolla om jag är koko eller om det ändå är ok. Är intresserad av en häst. Vi...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
7 844
Senast: morgaine
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka