Tänk att bli upphånglad av en sån. Bara tanken på vad som varit i hans mun.......Åh en äventyrare hade jag velat ha dejtat. Tänk typ Bear Grylls. Minus dricka piss och äta elefantbajs då...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tänk att bli upphånglad av en sån. Bara tanken på vad som varit i hans mun.......Åh en äventyrare hade jag velat ha dejtat. Tänk typ Bear Grylls. Minus dricka piss och äta elefantbajs då...
Ja precis. Fast jag tänkte att det kanske går att få mannen att börja jobba med lite mer spännande saker? Helgkurs för stridspiloter? Läsa till lönnmördare på distans?
De som evtl. kan räknas som lite ovanligare är kanske sportjournalist på tv och en snubbe som tävlade i landslaget i simning (är det ett jobb?).
Just det, min första pojkvän levde under en period helt på att köpa väggkalendrar i Prag och sälja på amerikanska ebay vilket kanske kan räknas till "udda/inte särskilt vanliga" försörjningar (han köpte även en ranch i Tanzania och startade ett safariföretag där, men vi hade redan gjort slut när han började tjäna pengar på det).
".
Mest bara militärer.. En stridspilot (vilket iofs är militär) men det va ballt i nån vecka sen tröttnade jag.
Sen en kille som jobbade i specialförbandet (de är typ hemliga och såååå häftiga (tyckte han) militärer) haha såhär i efterhand så var jag nog mer kär i att han va så "häftig" än i honom själv. Även om han var världens snällaste och jag saknar honom ibland. Till mitt försvar var jag 22-23 när jag träffade han.
Sen en som påstod sig ha "internationell playboy" som sitt yrke. Dvs hans pappa var rik. Jätterik. Och den här killen levde på pappan och hade inga planer på att sluta. Var också sjukt coolt när jag var 20-21 haha.
Och en som var legoknekt i Somalia. Också en slags militär men ändå inte.
Nu har jag träffat en som är någon slags polis. Inte riktigt listat ut vilken sorts än.
Finns det en tydlig röd tråd här eller verkar det bara som det
Högre uppsatta militärer och militärer som har lite mer avancerad tjänst ser jag som utmärkt date- och partnermaterial.
Hittar man ett oförstört exemplar så medföljer ofta egenskaper och erfarenheter jag ser som fördelaktiga.
Lycka till med polisen
Min kompis dejtade en läkare, hon fick cykla till vårdcentralen med en hjärtinfarkt för han brydde sig inte. Så "praktisk" var han.Hehe kan tyckas beror nog mestadels på att jag dejtat kollegor, har väl varit för lat för att vidga vyerna ;p
Man ska bara lyckas hitta den där oförstörda också, känns svårt på gräns till omöjligt. Tack, det är nog mest bara casual iofs
@Tora
Eller hur, känns som ingen tandborstning i världen skulle lyckas fräscha till det
Tänker mig annars att en läkare vore praktiskt att dejta, eller en tandläkare.