En hydrolog. Nu gift med en skogsmästare.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har dejtat en fd landslagsspelare och utlandsproffs i handboll. Hon var trevlig snygg och långJag har dejtat en landslagsspelare i innebandy, hon var både snygg o trevlig. Och vältränad![]()
jobbade på ställe som inte fanns
Vilka yrken är udda egentligen? Jag kan inte komma på några alls.
Skogstekniker, lastbilschafför och bonde. Udda därför att det är samma person![]()
Ja, han duger... Han är inte säker på vad han ska göra med livet bara så blir kanske något merDet låter som en bra kombo!
Ok, men jag tycker nog att det ordet säger mer om den som använder det. Min bild är att det ofta används lite föraktfullt av såna som inte tycker att det är ett "riktigt jobb" att jobba på kontor.Fast jag reagerade även på ordet "kostymnisse". Hur mycket det ordet antyder att klädseln säger om en människa.
Jag känner ett par kvinnliga jurister som i princip måste bära dräkt (eller motsvarande mycket prydliga och strikta damklädsel) på jobbet, så jag antar att deras manliga kollegor bär kostym.
Ok, men jag tycker nog att det ordet säger mer om den som använder det. Min bild är att det ofta används lite föraktfullt av såna som inte tycker att det är ett "riktigt jobb" att jobba på kontor.