Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Sorry, jag är lat. Tänkte att du som medlem kanske kunde adressen huvudet. Kan själv säkert hitta den med om jag anstränger mig lite
en annan fråga, som du kanske vet..själv har jag ingen bil med mig till stan, men det brukar ju gå rätt bra med bussar. vet du om det är en busshållsplats inte allt för långt i väg från området? nån km kan man ju gå.
Du tar bara bussen till Åhus, 551 (kan ha fel, men är rätt säker), sen hoppar du av i Rinkaby, skulle tro att du ska ta en av de första hållplatserna, gärna innan det enda trafikljuset som finns där
Sen går du mot skjutfältet, max 300 meter från huvudgatan, du lär ju höra och märka var det är och skyltar finns ju.
Jag borde veta hemsidan, men får ju reda på allt ändå
jo 551 till åhus, det minns jag sen jag bodde där Har dock inte åkt den allt för många gånger.
Men jag kommer nog dit där då. Har ju inte planerat så mycket annat så det kunde vara riktigt kul att komma och titta.
he he ...det ska jag göra!
Tror du man kan ha jycken med sig eller är det dumt? Kan ju lämna dem hoss svärföräldrarna kanske. Men de kunde gått få föja med och titta hur man ska uppföra sig när man är hund
Jag har inte hört något, men jag tror du kan ha jycken med dig, det blir iaf väldigt strängt mot att ha hund i bilen, så då antar jag att hundar är välkomna och det finns gott om plats att röra sig på, så det blir nog inte trångt.
Bra då får de följa med. ser du en förvirrad tjej med en gul grandis valp och en STOR rottis tik så det jag. Förvirrad ser jag ut då jag är nästan blind utan linser och får inte hem nästa par förrns måndag
Hundavel & Ras
Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående...
Trädgård & Växter Nivån är konstant, oavsett väder. Ligger under marknivå. Hur grundvattnet står vet jag inte.
Det finns ingen dokumenterat bebyggelse...
Trädgård & Växter Om jag ska ta frö från färska tomater, är det bara att skiva upp dom och lägga på tork och sen pilla ut fröna eller?? @Nixehen hur gör...
Hästhantering Har du provat annonsera själv? Alla lägger inte ut lediga platser, det kan även hända att nån plötsligt får en plats ledig och råkar då...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.