Vilka ska till SM i helgen?

lady_vip

Trådstartare
För er som inte vet så är det SM i agility och lydnad i helgen, i Kristianstad.

Någon som hade tänkt åka och kolla läget? Rent av någon som tävlar?

Sv: Vilka ska till SM i helgen?

Skulle åka dit, men det blir en alldeles för lång resa ner till skåne.

Ska du vara med själv?

Nä, men är funktionär, så vi har bråda dagar nu :crazy: Men jag tänkte att man kan nog hinna spana Bukefalister ändå ;)

vart i kristansdad är det? ska in till k-stad i helgen och kunde ju varit kul och kollat lite.

Rinkabyfältet, mellan Kristianstad och Åhus, det tar väl max 10 minuter från Kristianstad, tror vägen heter 118, enkelt att hitta.

Ja då vet jag, Finns det nån hemsida man kan kolla in om det hela?När det börjar osv..

Sorry, jag är lat. Tänkte att du som medlem kanske kunde adressen huvudet. Kan själv säkert hitta den med om jag anstränger mig lite;)
en annan fråga, som du kanske vet..själv har jag ingen bil med mig till stan, men det brukar ju gå rätt bra med bussar. vet du om det är en busshållsplats inte allt för långt i väg från området? nån km kan man ju gå.

Senast ändrad av en moderator:

Du tar bara bussen till Åhus, 551 (kan ha fel, men är rätt säker), sen hoppar du av i Rinkaby, skulle tro att du ska ta en av de första hållplatserna, gärna innan det enda trafikljuset som finns där;)

Sen går du mot skjutfältet, max 300 meter från huvudgatan, du lär ju höra och märka var det är och skyltar finns ju.

Jag borde veta hemsidan, men får ju reda på allt ändå :D

jo 551 till åhus, det minns jag sen jag bodde där:D Har dock inte åkt den allt för många gånger.
Men jag kommer nog dit där då. Har ju inte planerat så mycket annat så det kunde vara riktigt kul att komma och titta.:)

tack för sidan föresten...där stod det jag ville veta..

Vad kul! Ser du en stressad blond sak med komradio och namnskylt med Emma på så är det jag, då får du hugga tag i mig;)

he he ...det ska jag göra!
Tror du man kan ha jycken med sig eller är det dumt? Kan ju lämna dem hoss svärföräldrarna kanske. Men de kunde gått få föja med och titta hur man ska uppföra sig när man är hund :D

Jag har inte hört något, men jag tror du kan ha jycken med dig, det blir iaf väldigt strängt mot att ha hund i bilen, så då antar jag att hundar är välkomna och det finns gott om plats att röra sig på, så det blir nog inte trångt.

Oj,i mina hemtrakter :) Det visste jag inte, om jag har tid åker jag nog dit på söndagen och spanar.

Bra då får de följa med. ser du en förvirrad tjej med en gul grandis valp och en STOR rottis tik så det jag. Förvirrad ser jag ut då jag är nästan blind utan linser och får inte hem nästa par förrns måndag:)

Jag ska inte tävla men blir det tillfälle ska vi nog upp o titta! Man kan ju alltid hoppas på att man kommer så långt någon gång :angel:

Ni som ska dit känner lätt igen oss med två storpudlar, en vit och en grå.

/Jenny

Jag funderade på saken men beslutade mig för att inte åka eftersom det inte var några gööttisar med.

Liknande trådar

R
Övr. Hund Jag ska kanske åka och titta på en hund utställning i helgen. Jag har bara varit på pytte små utställningar förut och den som jag kanske...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
6 451
Senast: Raderad medlem 149524
·
Hundhälsa Orolig matte! Jag röntgade min hund och fick resultatet C/C med subluxation i båda höftlederna. Jag ifrågasätter inte resultatet och ju...
Svar
14
· Visningar
1 589
Senast: Otherside
·
Hundavel & Ras Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 544
Senast: Cissi_ma
·
Övr. Hund Hej! I år är året då det äntligen kanske blir en hund! 33 år av väntan för min del... Har haft corgi och golden innan men det har varit...
2
Svar
34
· Visningar
3 317
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar