Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har inte röstat på Moderaterna men tackar dem för den uppstädning de genomfört och den arbetslinje de som arbetarparti bedrivit stundtals, även om den saknar några viktiga detaljer. Avsaknaden av annat än ideer om bidrag till icke-arbetande var det som fällde sossarna när det begav sig.
Att Sverige fick en ny regering med idéer, visioner och verktyg borde alla vara glada för idag. Däremot känns det idag lite tvärtom, även om (s) också i mångt och mycket saknar idéer, så finns det gott om dem i (v) och (mp).
I riktigt barnslig anda kommer jag att fira när Kd ryker ur riksdagen.
Jag har inte röstat på Moderaterna men tackar dem för den uppstädning de genomfört och den arbetslinje de som arbetarparti bedrivit stundtals, även om den saknar några viktiga detaljer. Avsaknaden av annat än ideer om bidrag till icke-arbetande var det som fällde sossarna när det begav sig.
Som om de inte ville det. Som att ett jobbskatteavdrag gör det fortare för dem att få ett jobb. Eller att det gör sjuka friskare fortare.
Tja alla partier har ju något som är bra och något som är dåligt.
Finns såklart delar som moderaterna gjort som är bra men just vad gäller sjukvård och hur man behandlar sjuka människor är för mig helt oförlåtligt.
Moderaterna behandlar sjuka lika illa som SD behandlar invandrare och det är inte okej!
I riktigt barnslig anda kommer jag att fira när Kd ryker ur riksdagen.
Min grundprincip är att jag inte röstar på något parti som kan samregera med kd.
Men, nu får ni ju ett nytt kristet parti att rösta på. De är bl a emot aborter och samkönade äktenskap och räknar med att plocka väljare från KD och SD. Kan det bli bättre?
Tja alla partier har ju något som är bra och något som är dåligt.
Finns såklart delar som moderaterna gjort som är bra men just vad gäller sjukvård och hur man behandlar sjuka människor är för mig helt oförlåtligt.
Moderaterna behandlar sjuka lika illa som SD behandlar invandrare och det är inte okej!