Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lika mycket som jag tror på tomten tror jag på att pappan är renrasig... Men visst. de e ju skithäftigt att ha en pitbull så de e väl klart att man säger det.
Och varför är det så häftigt att ha en pittbull att man tom skarvar om härstamningen?
Ser inget häftigt i att hundraser används inom fel område tex att vallande boarders hålls som sällskapshund i lägenhet eller kamphundar som familjehundar.
ohhh my god! i'm in löööööve!!
vad är de för stam?? utställningsmeriter?? ser jäkligt fin ut av de som går å se så snett.
ja men de är ju en jäkla fin början ifal!! hur mycket amstaffs har det vart när du varit iväg?? antar att de inte är allt för många va? jag ska ställa i gällevare och pite hela nästa sommar och där lär de ju vara ännu mindre. har hört att de inte finns så många reggade där som ställs.
gud vad fin tigger var!!
gash va fina hundar! gör du nåt mer med dom??
På dom nationella så är det hård konkurans, men på dom inofficiella är det inte så många amstaffs!
Just nu så gör jag inte så mkt mer än att ställa ut dom! Ska väl börja träna viltspår med Ior. Din hund är så fin, vart kommer den ifrån?
aaa just ja! de va du som hade de två svarta! jag tycker do e så jäkla fina, kul med två hundar som matchar varann!till skillnad från mig - haha folk skrattar alltid och kommenterar kombinationen. amstaff och kinesisk nakenhund!
dom frågar ofta om jag inte är rädd för att kinesen ska dö
![]()
skitfina hundar iafl. visst fick du ganska nyligen hem ena av dem? har för mig att de va nån tråd om de??
Jag menade självklart inte att JAG tyckte det va så.
Men "fel" ägare använder ju gärna namnet "pitbull" på alla möjliga gatukorsningar.
Förstår du?
Har föresten inte kvar voffsan. Hon avlivades 20/6. Hennes allergi blev bara värre å värre. så hon fick somna in 1,5 år gammal=(
Nu har vi en ny liten ligist=) En renrasig staffe imorterad från england.
aaa just ja! de va du som hade de två svarta! jag tycker do e så jäkla fina, kul med två hundar som matchar varann!till skillnad från mig - haha folk skrattar alltid och kommenterar kombinationen. amstaff och kinesisk nakenhund!
dom frågar ofta om jag inte är rädd för att kinesen ska dö
![]()
skitfina hundar iafl. visst fick du ganska nyligen hem ena av dem? har för mig att de va nån tråd om de??