Vilka på buke har Amstaff, Pitbull eller blanding med nån av dessa?

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare Naggur
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 163
  • Visningar Visningar 43 969
Sv: Vilka på buke har Amstaff, Pitbull eller blanding med nån av dessa?

kan väl passa på å lägga ut min gangster då!! :D 9 månader reggad amstaff.

snart 9 månader.
16142041.jpg

7 månader
15853817.jpg

*kl*
Min tjej, snart 17 månader gammal (gud så tiden går fort!)
75% amstaff, 25 % apbt

Nyss hemkommen

14645656.jpg

Myser med mina föräldrars gamla JRT

12223465.jpg

På 1årsdagen

12633673.jpg

Med föräldrarnas valp

16581217.jpg

urusel bild på henne, men den är så söt för att de delar på benet :love: (skendräktig, där av tuttarna ;) )

16845432.jpg

Lika mycket som jag tror på tomten tror jag på att pappan är renrasig... Men visst. de e ju skithäftigt att ha en pitbull så de e väl klart att man säger det.

Och varför är det så häftigt att ha en pittbull att man tom skarvar om härstamningen?

Ser inget häftigt i att hundraser används inom fel område tex att vallande boarders hålls som sällskapshund i lägenhet eller kamphundar som familjehundar.

ohhh my god! i'm in löööööve!! :love::love::love:
vad är de för stam?? utställningsmeriter?? ser jäkligt fin ut av de som går å se så snett.

Han heter Wizage Crazy Canada och är e: Wizage Boxing Bagheera Blue
U: Lobo´s Cassie Of Wizage
Gå in på vår hemsida så kan du läsa om utställningsmeriterna.:)

http://hem.passagen.se/crazycanada/
:banana:

ja men de är ju en jäkla fin början ifal!! hur mycket amstaffs har det vart när du varit iväg?? antar att de inte är allt för många va? jag ska ställa i gällevare och pite hela nästa sommar och där lär de ju vara ännu mindre. har hört att de inte finns så många reggade där som ställs.

gud vad fin tigger var!! :love:
gash va fina hundar! gör du nåt mer med dom??

ja men de är ju en jäkla fin början ifal!! hur mycket amstaffs har det vart när du varit iväg?? antar att de inte är allt för många va? jag ska ställa i gällevare och pite hela nästa sommar och där lär de ju vara ännu mindre. har hört att de inte finns så många reggade där som ställs.

gud vad fin tigger var!! :love:
gash va fina hundar! gör du nåt mer med dom??

På dom nationella så är det hård konkurans, men på dom inofficiella är det inte så många amstaffs!
Just nu så gör jag inte så mkt mer än att ställa ut dom! Ska väl börja träna viltspår med Ior. Din hund är så fin, vart kommer den ifrån?

Jag menade självklart inte att JAG tyckte det va så.

Men "fel" ägare använder ju gärna namnet "pitbull" på alla möjliga gatukorsningar.

Förstår du?

Har föresten inte kvar voffsan. Hon avlivades 20/6. Hennes allergi blev bara värre å värre. så hon fick somna in 1,5 år gammal=(

Nu har vi en ny liten ligist=) En renrasig staffe imorterad från england.

Senast ändrad av en moderator:

På dom nationella så är det hård konkurans, men på dom inofficiella är det inte så många amstaffs!
Just nu så gör jag inte så mkt mer än att ställa ut dom! Ska väl börja träna viltspår med Ior. Din hund är så fin, vart kommer den ifrån?

jasså är det de?? jag har hört tvärt om! och framförallt i norrland.. vet du hur det verkar här uppe?

haha fin och fin vet jag inte! men han är ursöt! :love: ser ju mest ut som en clown :D
han kommer från örebro. ett yngre par 8eller ja typ 25-30) som precis startat upp, väldigt seriösa! har haft två kullar hittils och min är i första kullen. så dom älsta är bara 9 månader. Mexican Blackbird heter dom. dom har en jättefin Notorious Top Dog's tik som är mamma till mitt mongo!! ;)
enda hanen dom har är kullbrorsa till min som dom sparade. verkligen helt fantastiskt fin!

viltspår, det låter roligt. jag e nog inne på tävlingslydnad jag.. :)

aaa just ja! de va du som hade de två svarta! jag tycker do e så jäkla fina, kul med två hundar som matchar varann!:d till skillnad från mig - haha folk skrattar alltid och kommenterar kombinationen. amstaff och kinesisk nakenhund! :rofl: dom frågar ofta om jag inte är rädd för att kinesen ska dö :eek: :mad:

skitfina hundar iafl. visst fick du ganska nyligen hem ena av dem? har för mig att de va nån tråd om de??

Jag har en blandning Amstaff/Am.bulldogg. Tage heter han och är 6 månader gammal. bjässe, väger 27 kilo redan. höjden vet jag inte men han är större än kompisen som är amstaff/pitbull och är runt 50 cm.

här är lite bilder iaf!

Baby
I653360W718H539V20071026T182022Z

4-5 månader
I653758W718H539V20071027T085245Z

I618277W410H546V20071006T114430Z

aaa just ja! de va du som hade de två svarta! jag tycker do e så jäkla fina, kul med två hundar som matchar varann!:d till skillnad från mig - haha folk skrattar alltid och kommenterar kombinationen. amstaff och kinesisk nakenhund! :rofl: dom frågar ofta om jag inte är rädd för att kinesen ska dö :eek: :mad:

skitfina hundar iafl. visst fick du ganska nyligen hem ena av dem? har för mig att de va nån tråd om de??

när ni talar om olika kombinationer så är jag också med där...haha :)
jag har min amstaffblandis och en papillon...hon väger bara 3 kg, jämfört med Tages 27 kg...hehe...

Jag menade självklart inte att JAG tyckte det va så.

Men "fel" ägare använder ju gärna namnet "pitbull" på alla möjliga gatukorsningar.

Förstår du?

Har föresten inte kvar voffsan. Hon avlivades 20/6. Hennes allergi blev bara värre å värre. så hon fick somna in 1,5 år gammal=(

Nu har vi en ny liten ligist=) En renrasig staffe imorterad från england.

har också tänkt skaffa en staffe, men inte förräns om några år. kostade det mycket att importera? fin stamtavla?

Jag äger inte hunden, är bara fodervärd=)

Hela hans stamtavla + bilder finns på www.britishsteel.se

finns under "hanhundar", Troll heter han

Min Zita har lite pitbull i sig.
lite över ett år nu.

15171401.jpg

Tog denna bild när hon lekte i löven :D

Ja tiken kom från belgien för en kort tid sen. Ja dom matchar verkligen varandra,nästan läskigt lika ibland.

oj, det syns inte. eller är det jag som inte ser det?? hur mycket är det?
söt hund!

Du är inte ensam ;)
kan inte vara många procent

Jag har åxå omatchade vovvar.
Har staffe å dvärgpinscher. tidigare hade jag en amstaff/pitbull å har åxå fått sånna dumma kommentarer. i båda fallen bestämde/bestämmer dvärgpinschern. De e mer aggrisivitet i honom än va de va i båda "kamphundarna" tillsammans=)

Min hunds lekkamrater är för tillfället en JRTvalp, en Vavvavalp och en blandis shitzu/Dp.
Hennes stora idoler här i livet är två pappisar :D

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka