Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
I Ranchtrail ska man inte ha för mycket blingbling och gärna blåa jeans.
Hej, jag ska se om jag kan hjälpa dig lite.
Kavaj är lämpligt i klasser för hand.
Meningarna skiljer sig som alltid vad som är snyggt.
Vissa vill ha som går ner till halva låret andra midjelånga en del visar i en snygg slinky.
Reining rekomenderas en enkel snygg skjorta utan en massa bling-bling.
Pleasure är den "bländande" klassen där man gärna vill synas, färgkombinationer som passar med hästen och gärna strass eller glittriga material.
Trail,westernriding och andra liknande klasser kan man ha väst och slinky enligt smak och tycke.
Vi är två tjejer som syr upp tävlingskläder till ryttare som vill ha ett eget set som ingen annan har.
Ligger man inte i eliten kan man alltid hitta snygga kläder på tex second hand och dekorera själv.
Undrar du mer svarar jag gärna om jag kan.
Tror inte att det står i någon regelbok, är nog mer hur det "brukar" vara...
Det är just det jag är ute efter, vad regelboken säger kan jag ju läsa mig till själv.
Vill väl mest höra hur det är på riktigt ute på barnorna för att slippa känna mig helt borta när jag ska ut i vår!!!
Tack för det, roligt att höra.
Mörka är vi båda men jag tror jag var den du mötte.
Bettnic är det , en halv Betty och en halv Annica, tequila löser även namnsättningar .
Vi kanske ses på High Chaparall, vi har bokat plats på utställningen.
MVH Annica
Gärna blåa jeans? Var i regelboken står det? Kan ju tänkas att jag missat det, men jag vill gärna läsa var det står!
(kanske mer till solafekub, hoppas det är ok)Tror inte att det står i någon regelbok, är nog mer hur det "brukar" vara...
Det är just det jag är ute efter, vad regelboken säger kan jag ju läsa mig till själv.
Vill väl mest höra hur det är på riktigt ute på barnorna för att slippa känna mig helt borta när jag ska ut i vår!!!