Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
_moa_ skrev:Jag märker när min hund är sur, glad, förnärmad och som igår när hon ramlade ner från soffan tyckte hon det var riktigt pinsamt
Tippan skrev:... sen blir hon grymt förnärmad om hon inte får sova i sängen. Då blänger hon på husse som tog hennes plats...
Aningsfull skrev:...Det syns så väl när hon är svartsjuk, när hon vill vara ifred med mig.
Vimsan skrev:...När man kommer hem så är båda så överlyckliga, viftar på svansen, ska "hålla handen" och vill gärna pussas...
...stannar upp, sätter sig ner o ser så där förväntansfull ut...
...blir helt till sig och oooaaar gärna, om dom inte får följa med så står hon å hänger med huvudet o ser såååå olycklig ut...
QUOTE]
_moa_ skrev:... igår när hon ramlade ner från soffan tyckte hon det var riktigt pinsamt
_moa_ skrev:...Bilen ÅKTE iväg UTAN henne. Kan tillägga att det regnade dessutom och det hatar hon. Hon har blänkt på mig hela vägen hem
Love_travare...blänger på en och ser supersur ut. Sedan lunkar skrev:...känner igen det där lunkandet... hade en tik som gjorde så. Depp-walk... :smirk:
Mynta2 skrev:En hund har inte speciellt många uttryck...
Aliide skrev:... öppnar ett öga försiktigt sedan blundar han och låtsas sova