Vilka Hopphingstar väljer ni i år?

Sv: Vilka Hopphingstar väljer ni i år?

För 11 år sen blev hon dräktig med Cortez den 9/4 å den avkomman (då född 3/8 , Certina) blev ju inte så pjåkig )

Nu blev det väl omvända siffror på månaderna ? Hon kan ju inte ha gått fem månader över tiden ??

Funderade oxå på det... i sådana fall var det verkligen tur att det inte blev så pjåkigt:rofl:

Jag tänker använda Stalypso till mitt sto i år e. Turban Rose-Midas, hon ska bara föla först, beräknad i mitten av maj.

kommer efter mycket velande antagligen att välja Click and Cash till mitt sto E. Voltaire Urbino som ej kommer skickas i år till Keros på ET som tänkt. Det får bli nästa år om hon går att få dräktig. Orkar ej ta tag i allt med det nu o hoppas hon kan leva 2 år till trots ringkota mm

kl
Äntligen klart efter att min sambo fått vara med och välja bland kandidaterna som var kvar.
Han valde klockrent Alligator Fontaine så får vi donnan till stationen så hoppas vi på en liten halvfransos nästa år!
Stoet är e: Feliciano ue Robin Z

kl
Äntligen klart efter att min sambo fått vara med och välja bland kandidaterna som var kvar.
Han valde klockrent Alligator Fontaine så får vi donnan till stationen så hoppas vi på en liten halvfransos nästa år!

Håller tummarna för att det fungerar:D

Hälsa sambon att han har mycket god smak:)

*kl*

Mitt alfasto e: Bartok - Gassendi ska få träffa VDL Pessoa. Vill passa på eftersom han bara finns i Sverige detta året. Urläcker!:love:

Jag har tidernas beslutsångest. Har funderat över Carême till båda, faktiskt. Andra kandidater är Cagancho och Camaro M. Men något beslut är jag inte i närheten av :crazy:.

Mitt Maratonsto går troligtvis också till Carême. Han står ju på "min" station och passar mitt sto mycket bra med sin lätthet och storlek samt att jag tycker att stammen är mycket spännande.

Mitt Maratonsto går troligtvis också till Carême. Han står ju på "min" station och passar mitt sto mycket bra med sin lätthet och storlek samt att jag tycker att stammen är mycket spännande.
Han kan nog bli bra till henne tror jag :bow:

Kul att du också tror på den kombinationen! :)
Läste att du bestämt dig för bla Hip Hop. Tyckte att han såg jättefin ut på hingståget i år. Jag tycker att han såg smäckrare och ännu smidigare ut i år än tidigare.

Kul att du också tror på den kombinationen! :)
Läste att du bestämt dig för bla Hip Hop. Tyckte att han såg jättefin ut på hingståget i år. Jag tycker att han såg smäckrare och ännu smidigare ut i år än tidigare.
ja jag har som du påpekade bestämt mig till slut :D. Jag törs inte vänta längre med att använda honom.

Careme tycker jag också är läcker. Han kommer jag att följa. Bara att gratulera både uppfödaren och ägarna! Typen är härlig ;)

Senast ändrad av en moderator:

Vem Tar in Armitage på TAI i år? Vi har tillgodo en dos fryst pga dålig spermakvalite och dräktighet -06, Vet någon hur spermakvaliten på TAI är? samt pris i år?

Vem Tar in Armitage på TAI i år? Vi har tillgodo en dos fryst pga dålig spermakvalite och dräktighet -06, Vet någon hur spermakvaliten på TAI är? samt pris i år?
Stora Nääs tar in på honom. Sedan så vet jag iinte om RZ gör det också. Kvaliten har jag ingen erfarenhet av.

Heehehe det ska jag göra:) glad att han engagerar sig och kikar på filmer, bilder och lyssnar på mitt eviga tugg om olika hingstar!

ja jag har som du påpekade bestämt mig till slut :D. Jag törs inte vänta längre med att använda honom.

Careme tycker jag också är läcker. Han kommer jag att följa. Bara att gratulera både uppfödaren och ägarna! Typen är härlig ;)

vad skönt att du äntligen bestämt dig.Hip Hop är är ju klockren!!!

Har en 4-åring efter Hip Hop, en underbar individ!!!
hon ska få ett halvsyskon är det tänkt.... eller kanske helsyskon....
funderar på Fetcher N, Hip Hop, Click and Casch ...
stoet är swift-bratin.

kl

Låter jätteintressant!!

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 087
Senast: Piaff
·
Avel Hade behövt lite mer information och tycke kring några hingstar jag tänkt till nästa säsongs avel. Temprament osv och ok gångarter...
Svar
10
· Visningar
1 367
Senast: athena
·
Avel Tidigt på säsongen men jag tittar och följer hingstarna som visas nu utomlands. Har ögonen på flera st som visat sig lite extra men såg...
Svar
17
· Visningar
1 013
Senast: Freazer
·
Avel Hej! Jag ska betäcka mitt quarter sto i år och vill betäcka med en quarter. Jag har sen tidigare bara koll på swb hästar och där tycker...
Svar
1
· Visningar
521
Senast: Nikan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka