Vilka Hopphingstar väljer ni i år?

Sv: Vilka Hopphingstar väljer ni i år?

man får väl inte länka här... så jag skickar ett PM ;):D

Okej! Tack för infot! Alltså så skickar man helst stoet till Holland om man vill använda honom. Vet du vilken station han står på?

Calido,Heartbeat,Quattro B och Careful. Calido och Careful klara, väntar på 17 dygn på Quattro och Heartbeat..

har betäckt mitt sto (Zephyr-Kaliber) med Cartier, hon var dräktig på 16-dagarskollen för en vecka sedan. :banana: *Håller tummarna* för att hon fortfarande är det när vi kollar nästa gång :)

I morgon kollas min 4-åring e.QE-Irco marco om hon är dr med Balograph, Håll tummarna!

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 087
Senast: Piaff
·
Avel Hade behövt lite mer information och tycke kring några hingstar jag tänkt till nästa säsongs avel. Temprament osv och ok gångarter...
Svar
10
· Visningar
1 367
Senast: athena
·
Avel Tidigt på säsongen men jag tittar och följer hingstarna som visas nu utomlands. Har ögonen på flera st som visat sig lite extra men såg...
Svar
17
· Visningar
1 013
Senast: Freazer
·
Avel Hej! Jag ska betäcka mitt quarter sto i år och vill betäcka med en quarter. Jag har sen tidigare bara koll på swb hästar och där tycker...
Svar
1
· Visningar
521
Senast: Nikan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Mens
  • Skottlossning på skola
  • Vad gör vi? Del CCIX

Hund, Katt, Andra Djur