Vilka har sulky.nu här?

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare dolphinsmile
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vilka har sulky.nu här?

MIna unghästar tränar på bra och det är ju roligt, däremot har de äldre börjat svika på tävlingsbanan. Inte för att de är gamla (5-8 ungefär) men de funkar tydligen inte längre :crazy: Stallet brukar starta varje säsong segt, menj det här är rekord :cool:

Mina funkar inte heller... Har precis bytt från Amatörbanan till Sulkyåker, och nu verkar det inte som att mina amatörkusar räcker till längre.... :(

tråkigt!
Känns lite halvtrist nu, dels för att hästarna inte gör som jag vill i loppen. Går minus varje vecka men har samtidigt inga hästar jag vill sälja, eller ens någon jag skulle få en ordentlig sudd pengar för. Unghästarna vill jag ju ha kvar.
Får hoppas det vänder snart :) har ett par tvååringar som börjat helt okej!

tänk att jag var så himla nära att vinna ett bukelopp! fasen va taskigt.. grattis stinger/oki..

Haha ja.. har bytt till nästa lopp..

Nytt lopp ute! Högst 15 tusen

Så här står det i reglerna..

Ligalopp
I ligan Bukefalos har vi 8 st ligalopp per säsong. Alla har olika propositioner, vilka kan du se längre upp. Längre upp kan du även se vilken proposition som är aktuellt. Var noga med att du anmäler en passande häst. Anmäls en felaktig häst får ägaren ett varningsmeddelande och stryks inte hästen innan loppet stängs får ägaren 5 minuspoäng till bukefalosmästaren (läs mera om det längre ner).
Du får endast anmäla en häst per lopp!

Vi försökte väl med något special om inte loppen blev fulla.. men det blev alldeles för krångligt..

*KL*

Har börjat spela sulky nyligen, och det går rätt bra antar jag. Mitt stall GO! With Fourteen O har lyckats springa in 26.000kr denna säsongen, 19 starter och 52,6% i platsprocent låter väldigt lovande tycker jag.

Är även elitmedlem, så tänkte ansöka om lov att joina bukeligan :angel:

som rubriken lyder.. funderar på att göra en liga för bukefalos medlemar! kul att köra lopp emot varandra :) Nån som är intresserad? Gör en iaf.. döper den nog kort och gott till bukefalos.

Jag är med, men inte elitmedlem!!:(:(

*KL*

Har börjat spela sulky nyligen, och det går rätt bra antar jag. Mitt stall GO! With Fourteen O har lyckats springa in 26.000kr denna säsongen, 19 starter och 52,6% i platsprocent låter väldigt lovande tycker jag.

Är även elitmedlem, så tänkte ansöka om lov att joina bukeligan :angel:

Välkommen till gänget! :)

Andra raka segern med en av mina 2åringar idag :bump:

Grattis! :)

Själv kan jag ju inte hävda annat än att det går trögt som sirap för mig just nu. :crazy:
Tycker hästarna tränat bra och jag ger dem "rätt lopp" tycker jag, men denna säsong har jag 7 starter och endast 700kr i insprungna prispengar. It sucks!! :(

Men det är väl bara att komma igen antar jag... :smirk:

Börjat bra för mig, mina avkommor har vunnit, kommit tvåa o placerade. Är mycket nöjd hittills. över 100tusen insprungna redan.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
974
Senast: Cattis_E
·
Träning Hejsan allihop För drygt 2 månader sen köpte jag en ny häst. En swb valack på 8 år, världens trevligaste. Han va inriden av tjejen jag...
2
Svar
22
· Visningar
2 628
Senast: Claraclara
·
Skola & Jobb Som rubriken lyder - hur är kulturen angående AW på er arbetsplats? Har ni det? "Måste" man gå med på det? Om ni har det - går alla...
7 8 9
Svar
174
· Visningar
6 820
Senast: BernT
·
R
Gnägg Jag är ny här på bukefalos. Detta blir min första tråd (förutom en tråd där jag bara presenterade mig lite kort). Så om jag gör nåt fel...
Svar
12
· Visningar
1 160
Senast: Raderad medlem 149639
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Rintränings- och utställningstråd
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Valp 2025