Vilka har sulky.nu här?

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare dolphinsmile
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vilka har sulky.nu här?

Är det bara jag eller har det kommit fler och fler ligor med liknande koncept som vi har?

Vi är trendsättare :)

äsch :o

ligan hade ju inte varit något utan medlemmar :bow:

OJ vad man varit aktiv på sistånde då... Känns som om hästarna tränar sämre bara för det med.
Men det är det ända jag har sett till varit så bra som möjligt.
Har rensat ut lite nu igen då hästarna gått dåligt. Så nu har jag bara 20 boxar igen för att stabilisera ekonomin!!!
Har sålt en polle som hhade en massa nollor... Den har bara sprungit in pengar nu förståss...

Jag är riktigt putt nu - hästarna skulle lika gärna kunna vara åsnor med tanke på säsongens placeringar. 12 starter, 0-0-0 och 1 950kr i insprungna pengar. Jihoo! :(

Var väl dum nog och köpte på mig ett par åsnor till häromdagen. Fanns ju MASSOR av plats i stallet :angel: insåg jag. Nu ska jag bara planera för att sälja av några tills det är betäckningssäsong igen... :o

Lycka till i Buke-loppet imorgon hörni! :bump:

När kommer nästa Buke-lopp ut?!? Nu vill jag vara med och fajtas igen! :angel: :bump: :D

OJ, Vilken helg det varit för mitt stall. 6 segrar och 86 000 kr inkört. Det är ju nästan vad jag brukar få ihop på en säsong....:banana::banana:

OJ, Vilken helg det varit för mitt stall. 6 segrar och 86 000 kr inkört. Det är ju nästan vad jag brukar få ihop på en säsong....:banana::banana:

Grattis!! :bump:
Du verkar ha bra ordning på stallet! Kul! :banana:

Får man fråga hur du gör?? Mitt stall är heeeeeeelt ur formen och jag vet inte vad jag ska göra... :(

Grattis!! :bump:
Du verkar ha bra ordning på stallet! Kul! :banana:

Får man fråga hur du gör?? Mitt stall är heeeeeeelt ur formen och jag vet inte vad jag ska göra... :(

Hur jag gör? Haha, knappt jag vet det själv. Det här var riktigt maxflax antar jag.
Men om man startar för tätt går hästarna sämre och man får försöka anmäla till rätt lopp där de står bra inne på pengar. Vissa hästar är bättre i ledning andra sparar man för spurt. Man får prova sig fram.
Jag har ju aldrig haft några större framgångar på sulky så jag är nog inte rätt person att fråga....

Jo, förra säsongen gick helt okej - jag hade relativt hög plats- och segerprocent för en "nybörjare" - men den här säsongen är riktig katastrof. Jag anmäler till de "närmsta" startprissummorna som går, jag ser till att ha en eller ett par höjningar mellan starterna på en eller flera förmågor, speciellt om de går upp en klass. Väntade så länge med att startanmäla hästarna så även om de vunnit starten innan så värmde de dåligt iaf, kan ju inte riktigt vara bra det heller... :(

Så nu gör jag tvärtom - startanmäler hela tiden, men de har inte gått upp i klass något, det är ju bra?? :confused:

KL

Nu är jag med i leken igen. låg 70 000 - ett tag men har nu sålt av mej massa hästar och byggt om. Så nu ligger jag på + siadn igen och kommer att ha några platser för föl i framtiden och har råd att betäcka :bump:

Nu är det dax att bumpa den här tråden, vad har hänt, var är alla?? :confused:

Nu är det nog sista dagen fram till fredag som jag har internet... :crazy: Hur det nu ska gå........

Vem vinner Buke-loppet?? :D

Ja mitt stall går knappt framåt :( Och nu åker jag bort i två veckor på praktik och har inget internet, hoppas hästarna tränar på och utnyttjar sitt tävlingsuppehåll nu :D Dom tränade i alla fall väldigt bra i fredags :)

Chansar vilt på att Blue Ferrari vinner ligaloppet idag... min egen Isflickan lär väl komma över mållinjen allra sist är jag rädd....

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
974
Senast: Cattis_E
·
Träning Hejsan allihop För drygt 2 månader sen köpte jag en ny häst. En swb valack på 8 år, världens trevligaste. Han va inriden av tjejen jag...
2
Svar
22
· Visningar
2 628
Senast: Claraclara
·
Skola & Jobb Som rubriken lyder - hur är kulturen angående AW på er arbetsplats? Har ni det? "Måste" man gå med på det? Om ni har det - går alla...
7 8 9
Svar
174
· Visningar
6 820
Senast: BernT
·
R
Gnägg Jag är ny här på bukefalos. Detta blir min första tråd (förutom en tråd där jag bara presenterade mig lite kort). Så om jag gör nåt fel...
Svar
12
· Visningar
1 160
Senast: Raderad medlem 149639
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Rintränings- och utställningstråd
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Valp 2025