Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu är jag dock så ivrig vad gäller sulky så det blir tråkigt att vänta på uppdateringarna. Tar för lång tid.
Ditt namn känner jag igen från sulky ja!Hej alla Sulky användare. Besten93 heter jag på Sulky och tänkte med detta inlägg önska alla ett stort lycka till inför den nya säsongen. Nu är jag dock så ivrig vad gäller sulky så det blir tråkigt att vänta på uppdateringarna. Tar för lång tid. Ska bli spännande att se om man lyckas få fram några bra föl till denna säsong. Samt vad vissa av de man redan har kan prestera. Mina egna uppfödningar heter någonting på Sandemos efter författarinnan Margit Sandemo som jag läser väldigt mycket böcker av.
Har varit med några säsonger så är det någon som behöver hjälp kan ni söka upp mig på Sulky sidan och ställa frågor.
Ni kan även gå med i min liga Järvsöfaks om ni känner för det.
Det blev Järvsöfaks då han i nutid gör sån bra reklam för kallblodstravaren.
Kram på er.
Har ett par starthästar idag som jag ju vill veta hur de går för........Ditt namn känner jag igen från sulky ja!
Välkommen till buke ;-)
Eller du kanske varit här o vimlat länge?
Bra index på fölen tycker jag är 20. dessa sparar jag själv om jag inte behöver pengarna
Har även sparat föl som haft mindre i index bara för att jag är spänd på stammen.
Man "tycker" ju om sina "egna" hästar så mycket
Hm här på Buke är jag inte så mycket mest för att snoka runt. Första gången jag är i denna tråden faktiskt.
Följdfråga; Vad kan man få för pris på ett bra föl då?? Hur stor betydelse har stammen egentligen på ett föl med bra index osv? Är "sulky-folket" lika fåfänga som "vanligt folk" och måste ha "märkesstam" (Missförstå mig gärna rätt )
Tyävrr går inte indexet att se. Det får du räkna ut själv.Jag har sulky är ny där. Gick med när det var två väckor kvar på s23. En fråga till er som är insatta vart ser jag indexen på hästen någonstans?
Föressten jag heter K-Trotters där. Har spenderat det mesta av mina pengar och gjort flera fel köp. Det går inte så bra för mig med andra ord .