Vilka har sulky.nu här?

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare dolphinsmile
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vilka har sulky.nu här?

Platschans för båda har jag sagt till mig själv :p
Men man vet aldrig förräns loppet är kört..

Min hade en bra värmning, hoppas det spelar in på resultatet :banana:

En fråga (till :p ), vad tycker ni är ett bra index hos nyfödda föl?

JAHA, o jag var med o stred o tror du inte f*nskapet till bredband lyckades att stänga av sig just då??? Så drog jag (smart smo är) ut usbsladden o så blev de blåskärm o datorn stängdes av. GRRR!
men ja hade ju knappt haft nånna pengar kvar om ja vunnit.....

Om du kollar på gamla hjälpsidan så räknar du ihop sifforna som står för egenskaperna hästen har.

Tex Värdelös är 2 osv...

Mina hästar sprang in lite pengar den här veckan iaf! Så nästa period ska jag se till att slå mina gamla rekord och få fram bra hästar! ;)

Nån som vill köpa ett åtta årigt sto? potentiellt bra fölmärr.. sprungit in 30 tusen.. köpte henne sent.. vet inte varför hon sprungit in så lite.. fel matchad eller nått.. hon har enorm som maxförmåga.. men har ingen förmåga som är maxad just nu..
Hjältinna heter hon

*kl*

Nån intresserad av min PN Bina? Hon ska ev. säljas.
Egenskaper:
Löpteknik Anständig
Psyke Fantastisk
Kondition Fantastisk
Rytmik Skaplig
Frambensmuskler Skaplig
Ryggmuskler Anständig
Bakbensmuskler Skaplig

Helt okej häst för dom mindre stallen som vill ha en häst som gör sitt absolut bästa varje gång!
Ge mig ett pris om du är intresserad.

En av mina hästar var maxad lusande på kondition innan. Nu är hon inte det utan jag kan alltså träna henne ytterligare. Stämmer detta att de ska vara så?

Mvh tina

Jag är intresserad av en potensiell avelsmärr, men jag åker bort en vecka imorgon och kommer inte kunna vara online på en vecka... :(

Hur mycket vill du ha för henne och kan du hålla henne en vecka?? :)

E de knasigt att betäcka min nioåring då hon springer in pengar åt mig? Hade oxå behövt en avelsmärr...

jo det skulle jag väl kunna göra.. lägger väl ut na för en 1000 lapp..

12 augusti?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
978
Senast: Cattis_E
·
Träning Hejsan allihop För drygt 2 månader sen köpte jag en ny häst. En swb valack på 8 år, världens trevligaste. Han va inriden av tjejen jag...
2
Svar
22
· Visningar
2 639
Senast: Claraclara
·
Skola & Jobb Som rubriken lyder - hur är kulturen angående AW på er arbetsplats? Har ni det? "Måste" man gå med på det? Om ni har det - går alla...
7 8 9
Svar
174
· Visningar
6 840
Senast: BernT
·
R
Gnägg Jag är ny här på bukefalos. Detta blir min första tråd (förutom en tråd där jag bara presenterade mig lite kort). Så om jag gör nåt fel...
Svar
12
· Visningar
1 160
Senast: Raderad medlem 149639
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka