Vilka har sulky.nu här?

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare dolphinsmile
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vilka har sulky.nu här?

En av mina hästar var maxad lusande på kondition innan. Nu är hon inte det utan jag kan alltså träna henne ytterligare. Stämmer detta att de ska vara så?

Mvh tina

Är hon äldre så kan det vara så att hon tappar ett steg ibland.

KL

får jag påminna er om ligan? Vi är nu hela 18 medlemmar! :banana:

Vilka här har ännu inte gått med?

Är hon äldre så kan det vara så att hon tappar ett steg ibland.
Nä hon hade inte tappat något så de e väl bara att träna på. Har dock bytt tränare nu så de lär väl ta lite längre tid.

Svar på nästa: Jaså, kan man tävla igen?? De var ju bra. Då finns de nån knapp man trycker på då eller?

Lyckdes få tag på en A-rankad 9 åring som jag satte i avelsboxen idag. Hon har inte gått nåt på slutet dock.
Behövde ju en märr tills nästa vecka...
Dock ser man inte att hon e A-rankad nu...
Men men... blidde en dyr historia som vanligt.

Vilka hingstar ska ni välja om ni ska betäcka nästa vecka så nu har ett färskt föl till vecka 1???

KL

får jag påminna er om ligan? Vi är nu hela 18 medlemmar! :banana:

Vilka här har ännu inte gått med?
Wow e de så många?! Kommer loppet upp sen på våran startanmälningslista där nere bland dom andra ligaloppen?
ja e inte medlem i någon liga mer än buke men ändå så finns ligalopp med på min lista....

Fast hästarna kan ju tappa delsteg inom tex Enorm.

Att återuppta tävlingskarriären finns som ett av alternativen (där man tex startat avelskarriär).

Vilka hingstar jag ska välja har jag inte sån stor koll på än, får kolla vad som ligger ute och kommer ut under veckan.

Ett A-rankat sto som jag köpte här i veckan för 740:- sprang in 16 tkr åt mig idag! Härligt, ett riktigt fynd!

Nu blir det nog ett föl för henne, så får jag se om får springa nåt mer lopp sen.

ja det vill jag kalla FYND! jag går alltid in i riktiga fajter när ja bjuder.
Hur gör man igentligen???

Elitmedlemmar kan avla på ston from de är 8 år. Övriga from 9 år.

*kl* jag missae tt man skulle betäcka från imorgon trdde det var denna vecka :(

ja det vill jag kalla FYND! jag går alltid in i riktiga fajter när ja bjuder.
Hur gör man igentligen???

Jadu, det gäller nog bara att ramla över dom.
Trodde att jag skulle få betala massa mer för henne eftersom hon var åtta och A-rankad, samt att det är i slutet på säsongen.

Försök satsa på auktioner som slutar när inte så många är inloggade, på dagarna tex.

Trist, men det kommer ju fler chanser!
Jag har aldrig tidigare lyckats (eller ens tänkt på) att försöka få föl första veckan. Men har ändå fått ihop några halvbra uppfödningar iaf (A & B-rankade). Så det går ju, bara att de tappar mkt i träning första åren och inte går så himla bra i årsloppen ibörjan.

*kl*

Imorrn börjar jag min utfösjälning då jag kommer lägga ut några hästar på auktion!

Håll utskik å maila gärna om ni är intresserad av mer fakta om hästarna som jag lägger ut.

Dessa ska ut:
PN Bina
Missyelliot

Kommer ev. komma nån till senare..

jag var inne o bjöd tidigt i morse. De var bara 19 inne men vi fajtades.... trodde ja skulle få den billigt. Hoppas nu ja kan få en fin avkomma.
Sen ska mina lössmärrar väck.

AH, nu fanns de inga steg 3 hingstar inne..... Vad tror ni, brukar de komma ut fler sen eller?

Jo, men det gäller nog att vara uppdaterad!
På onsdag verkar det som en hel del till hingstar skulle komma ut (igen).

Nej, man ska vara ute när hingstägarna lägger ut sina hingstar. Det kan de göra när som helst.

Inatt var det många som var ute vid 00.01 och tog dom bra hingstarna som fanns ute då.
Men tex H.P.Doctor, som ligger på top 10 av elithästarna, lades ut vid 11-tiden idag.

finns de nån mer tråd än bästa avelshingst III som du kan rekomendera???
Ja kan nog tänka mig muktilevel avenue o drink and drive om dom e ute. lite överskattade kanske, men gillar dom.

Var finns listan där avelshingstarna är listade, tio i topp listan altså?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
978
Senast: Cattis_E
·
Träning Hejsan allihop För drygt 2 månader sen köpte jag en ny häst. En swb valack på 8 år, världens trevligaste. Han va inriden av tjejen jag...
2
Svar
22
· Visningar
2 642
Senast: Claraclara
·
Skola & Jobb Som rubriken lyder - hur är kulturen angående AW på er arbetsplats? Har ni det? "Måste" man gå med på det? Om ni har det - går alla...
7 8 9
Svar
174
· Visningar
6 840
Senast: BernT
·
R
Gnägg Jag är ny här på bukefalos. Detta blir min första tråd (förutom en tråd där jag bara presenterade mig lite kort). Så om jag gör nåt fel...
Svar
12
· Visningar
1 160
Senast: Raderad medlem 149639
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka