vilka har planerat in 4 års testet i höst??

LadySara

Trådstartare
då vi har en 4 åring i stallet som ev ska visas på 4 års testet har man blive mer å mer intresserad. visades som 3 åring men vet inga resultat. hur långt har era kommit nu?? nån som startat nån liten tävling?? hur ser ni på att tävla så unga hästar??

har en 4 årig ponny som ska gå kvaliten i höst. Hon har startat klubbtävlingar i hoppning och dressyr med bra resultat. Det är väl okej att starta ungdjuren i tävlingar men man måste ta et lugnt och i deras takt så man inte stressar fram. Fördelen med att tävlat dem är att de är vana vid att komma iväg. Det är en lång och jobbig dag för 4 åringarna att åka på kvalite. Min ponny är van vid utställningar från fölben.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 171
Senast: lizzie
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 785
Senast: Lavinia
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har funderat en hel del kring hur livet förändras, i bland relativt förutsägbart, och i bland åt helt oväntade håll. Jag förstår att...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
20 046
Senast: MML
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
16 146
Senast: Juli0a
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar