Vilka får köra i kvallopp

Lena

Trådstartare
Har lite problem ragga kusk inför kommande kvallopp så vilka krav gäller för de man kan sätta upp? Tänkte om jag kanske har fler att fråga som jag inte tänkt på.
Är det samma regler som för totalisatorlopp att personer med D-licens endast får köra sina egna eller delägda hästar? Eller kan man be en sådan person att köra min häst i kvallopp?

Sv: Vilka får köra i kvallopp

Tack så mycket, det låter bra. Då har jag några fler personer att fråga om dom kan ställa upp.

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Jag har försökt googla, men hittar inget riktigt tillämpligt och tänker att här inne finns ganska mycket erfaret hästfolk som brukar ha...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
10 166
Senast: Svartkatt
·
Relationer Jag har en nära anhörig, pensionerad sedan drygt tio år, som ibland har så extremt hårda övertygelser om hur saker ÄR. Jag skriver milda...
2
Svar
36
· Visningar
4 021
Senast: skiesabove
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag ville göra en egen dagboks tråd om dethär för att det är mera djupa tankar och så och jag vill inte blanda hop det med liksom...
Svar
15
· Visningar
1 811
Senast: SiZo
·
Anläggning En sak som jag tycker borde debatteras mer är utevistelse och hagar. Jag vet ett antal stall som fortfarande bara har typ fyra timmars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
10 332
Senast: Linda_A
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar