vilka delar ska vart på licensen?

• Tävling
  • Trådstartare Trådstartare smurfolina
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 922
S

smurfolina

Skulle vara tacksam om nån kunde berätta hur jag ska göra med licensen.
Finns ju 2 delar längst upp pluss inbetalning delen.
Ska jag behålla den ene blåadelen o ge den andre till klubben o skicka in inbetalningen?
Eller ska ridsportsförbundet ha alla tre delarna??

Sv: vilka delar ska vart på licensen?

inbetalningskortet ska till ridsportsförbundet
den ena blåa delen till din klubb
och den andra behåller du själv tills du fått licensen

Sv: vilka delar ska vart på licensen?

Den högra blå delen borde din klubb ha behållit när de gav dig licensunderlaget.
Den vänstra blå delen + kvitto på att du betalt gäller som licens till du fått plastkortet.
Inbetalningskortet (som ska vara påskrivet av din klubb) skall skickas till förbundet, antingen genom att du betalar med det, eller genom att du faxar eller postar det tillsammans med kvitto på betalningen (om du t.ex. betalar via internet)

Liknande trådar

R
Hundträning Vi har fått en tillfällig gäst i huset, i form av en ung blivande jakthund. Hen kan för tillfället inte bo hos sin ägare, och vi fick... 2
Svar
22
· Visningar
2 042
Senast: Raderad medlem 147980
·
Övr. Barn Jag har ett stort problem, och famlar i detta själv och får ingen hjälp. Min dotter, nyligen 19 år har varit svajjig i ca tre år. Från... 2
Svar
28
· Visningar
3 545
Senast: Bullen22
·
Hundavel & Ras Ja senaste gånger jag varit med på grundkurser i rally agility och nosework så har det pratats mycket om tävlingar och till och med... 2
Svar
27
· Visningar
1 008
Senast: Raderad medlem 147980
·
Hästmänniskan Min situation: Jag börjar tänka mer och mer på att skaffa en till häst, det började som ett "skämt" att jag kanske ska köpa en kompis... 2 3
Svar
48
· Visningar
3 920

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka