Vilka bakbenskydd är tillåtna?

Sv: Vilka bakbenskydd är tillåtna?

lite off topic kanske;) men jag har "riktiga eskadron"(bakskydd) och de har resår iofs lite grövre som inte är så tydligt men dock resår... På några av gamla modellerna var det nog inte resår... Om jag minns rätt:confused:

Jag har också eskadron och dom har ingen resår..tror jag, måste kolla imorrn :p

*KL*
Blev helt snopen nu!
Visste inte ens att det fanns bestämmelser på detta!
Men betyder det då att jag kan tävla på lokal och regional nivå med eskadrons senskydd och teknikskydd men om jag någonsin skulle starta i tex falsterbo, så får jag slopa teknikskydden?
Eller gäller det endast årgångschampionaten?
Och har det med att göra vad skydden väger?
Eller får man inte ha bakskydd alls?:confused:

Läste i en annan tråd nu.....har nog inte riktigt fattat det där med teknikskyddens egentliga betydelse innan, men nu förstår jag varför man inte får ha dem ......

Liknande trådar

Hemmet Det blir fler och fler saker som ska laddas/drivas med USB nu för tiden. Försöker hitta någon form av stående digital klocka med flera...
Svar
7
· Visningar
307
Juridik & Ekonomi Hej! Gammal användare som vill vara anonym. Pågrund av förändrad ekonomi samt lite annat trassel så har jag sökt bistånd från soc för...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 987
Övr. Hund Jag ska välja tilltalsnamn till min valp, och jag har lite svårt att "hitta rätt". Jag har läst mig till att hundar hör vissa bokstäver...
2 3
Svar
59
· Visningar
2 998
Senast: MML
·
Dressyr Får jag stöta och blöta en galoppombytes fundering med er? Min valack har inte befästa byten ännu, det ena blir oftare rätt än fel men...
9 10 11
Svar
211
· Visningar
21 465
Senast: Nevermind
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar