Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
I länken nedan så ser du vilka som betäckte naturligt 07. Sedan kan du plussa på eller dra ifrån dem som inte är på naturligt i år.Har sökt men hittar ingen bra tråd om det. Och nån kanske har gjort en sammanställning så man slipper leta igenom hela kalendern.
Du menar väl att några av dem är inom reseavstånd för stoet och inte för dig ?Tack.
Den verkar stämma rätt bra mot årets kalender. Det var ju faktiskt några stycken även om få av dem är inom resavstånd för mig.
*funderar*
Kan du inte köra henne till en station för undersökning och seminering och sedan ta hem henne mellan varven istället för att ha henne kvar då? Så att du kan använda AI?Det har bara med ekonomi att göra. Jag ska betäcka två stycken med TAI och det barkar iväg alldeles otroligt... Jag PMar dig för jag vill diskutera stammen!
Är det ett meriterat sto du har hittat? Lite nyfiken är jag alltJo så gör jag ju med de andra. Men det blir bortåt 4000:- + moms för vet + seminavgift - det slipper man med naturligt. Men man måste ju hitta en hingst som passar också.... annars blir det grannens skäck.
Man måste få göra nåt lågbudgetföl också...
Haha, jag HAR ju inte ens ett sto än.
Men jag ska ha ett xx-sto är planen. Har ett par stycken intressanta, vi får se var det landar. Men därför kan jag betäcka med "vad som helst" (missförstå mig rätt).
Det jag LETAR efter är nåt att rida på *avlider snart av ridsugenhet*.