Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jo, jag hoppas också att jag mår bra nu.
En stroke är sannerligen inte att rekommendera.
Nu gör jag mitt bästa för att äta nyttigt och bra.
Det är en bra fråga. Jag bär egentligen enbart uniform (i herrstorlekar så de satt inte superbra innan heller), pyjamas (märks ingen skillnad, den satt löst innan också) och ridbyxor (de sitter kanske lite lösare nuförtiden). Uniformsbyxorna sitter lite lösare men jag har inte bytt storlek än utan bara dragit åt bältet lite extra.
Det blir onekligen billigt för mig eftersom jag inte behöver köpa nyttUniformen kan jag bara byta i förrådet så inte ens det behövs köpas. Jag lär inte behöva köpa mycket sen heller. Det är inte så länge sen jag vägde min målvikt så jag har massor (ja, massor!) kläder i rätt storlekar. Eftersom jag avskyr att shoppa så är jag mycket nöjd med detta
Om du gillar att shoppa så är jag iaf glad för din skull![]()
Det är säkert expediterna här också. Det är ju inte deras fel att kläder aldrig finns i min storlek eller min färg eller är snygga överhuvudtaget![]()
Nu hoppar jag in här igen.
Efter semestern har jag inte kommit igång än, det känns skit att jag inte kan ha samma disciplin som innan speciellt med tanke på att jag behöver gå ner 20kg till.
Åhh jag blir så arg på mig själv!