Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad roligt! Vad duktiga ni var/är! Då kanske du har koll på det här med veckobonusen, ska man använda den? Eller är det smartaste att inte göra det?
Det som slår mig är hur " dyrt" det är med kött! Jag trodde en bit biff, majskolv och sallad var ganska bra mat. Tji fick jag!
Idag har jag kokat soppa som jag ska ha till luncheroh vad duktigt!
*kl*
Har haft en "skitvecka" och inte mått särskilt bra, så jag fasade lite för dagens vägning. Nog har jag hållt mig inom ramarna för dagliga PP + veckobonus, och jag har stått emot frestelsen att tröstäta godis, men jag har ätit mer och "sämre" mat än jag brukar, och ätit nån kaka o glass. Dessutom var jag o tränade innan vägningen (=laddad med vätska) - döm om min förvåning när jag hade gått ner 1,4 kg denna veckan! Innan har jag snittat ca kilot varje vecka när jag skött mig bättre. Jag inser ännu en gång att jag måste försöka se till att få i mig mer mat, inte skräp men mer riktig mat, men jag har så svårt att bryta rutinerna!