Funderar på ett gåband, Cykel går inte på grund av knät.Ok men det förstår jag att man inte utsätter honom eller dig för.
Har du möjlighet att ha band eller cykel hemma?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Funderar på ett gåband, Cykel går inte på grund av knät.Ok men det förstår jag att man inte utsätter honom eller dig för.
Har du möjlighet att ha band eller cykel hemma?
Jag påbörjade 14 veckors periodisk fasta genom Peppkampen igår och än så länge går det bra. Idag jobbar jag hemifrån och saknar min frukost men det ska nog gå. Har tagit före-bilder som känns väldigt jobbiga att se så jag hoppas på fint resultat av fastan. Träningen har jag hållit i under de senaste åren så gäller bara att få in lite mer vardagsmotion. Startade på 74,9 och första målet är sub 70, där har jag inte varit mer än högst kortvarigt de senaste 10-15 åren.
Jag tror det är viktigt att inte krångla till det. Hellre lite mer riktig mat än att man blir sugen och småäter på kvällen. Jag märker tydligt när jag ätit för lite under dagen, då blir kvällen långFortsätter med att ta lite bilder men inte väga mig.
15 dgr utan onyttighet.
Säkert har ngn portion med mat blivit för stor men jag varken orkar eller vill bli manisk.
Tycker att det är trist utan godis men när jag har bestämt mig så har jag.
Ja jag känner så också.Jag tror det är viktigt att inte krångla till det. Hellre lite mer riktig mat än att man blir sugen och småäter på kvällen. Jag märker tydligt när jag ätit för lite under dagen, då blir kvällen lång
Stor kramMitt sug har varit under kontroll i två veckor. Inget godis eller sötsaker och och suget att äta bara för att - har varit lugnare.
Nu vill jag äta allt jag har hemma. Mackor, majskakor, choklad, chips. Hatar när det vänder. Känns som man har kontroll så bara nää. Ät annars dör du. Typ.