Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fick hem en våg. Vägde absolut mer än jag trodde
Jogga på lunchen är trevligt om man jobbar hemma en dag.
Så var det för mig med men nere på snart -3 kg iaf!
Bra jobbat!
Och för min del ett bra wake up call till att inte äta godis hela tiden
Ok! yoga med Adrienne youtube (det och jogging är enda hemmaträning jag någonsin lyckats hålla på med regelbundet), rekommenderar speciellt yoga varje dag utmaningen i januari.Jobbar hemma resten av vintern, så det funkar absolut bara jag tar med bebis ut också (men vi har en joggingvagn, så det är görbart). Men jag misstänker att kyla och vinterväder kan vara nog så avskräckande ändå, så någon form av inomhusaktivitet att komplettera med vore välbehövligt.
+0.2 från förra veckan. Dvs ingen skillnad egentligen
Fast det är ju oftast vätska när det kommer fort, 1 kg är 7000 kcal över ditt behov av kalorier.Äsch, drygt ett kilo upp sen innan helgen
Vi har varit bortresta och ätit god mat, men jag har hållit mig till en liten näve chips och en bit kexchoklad som enda "onödighet" på hela helgen så jag trodde verkligen inte att det skulle slå så hårt. Hoppas verkligen att det rinner av fort igen, nu blev jag lite uppgiven faktiskt
Tack, jag vet ju det egentligen och hoppas verkligen att det är så nu! Det bara känns så himla tråkigt när det ändå gått stadigt nedåt ett tag. Får försöka hålla mig till planen några dagar och sedan ta en ny vikt och hoppas på bättre resultat.Fast det är ju oftast vätska när det kommer fort, 1 kg är 7000 kcal över ditt behov av kalorier.
Jag är inte någon speciellt stor person och för min kropp så är det helt normalt att gå upp och ner 1-2 kg i just vätska beroende på om jag ätit bröd pasta t.ex. från en dag till en annan.
Klart det är tråkigt, men det är bra att påminna sig om att det är 7000 kalorier för att gå upp ett kg (och det är typ 14 Big Mac burgare, så lite chips och någon kexchoklad kan absolut inte orsaka en sådan viktuppgång. )Tack, jag vet ju det egentligen och hoppas verkligen att det är så nu! Det bara känns så himla tråkigt när det ändå gått stadigt nedåt ett tag. Får försöka hålla mig till planen några dagar och sedan ta en ny vikt och hoppas på bättre resultat.
Klart det är tråkigt, men det är bra att påminna sig om att det är 7000 kalorier för att gå upp ett kg (och det är typ 14 Big Mac burgare, så lite chips och någon kexchoklad kan absolut inte orsaka en sådan viktuppgång. )
Sen upplever jag att jag samlar mycket vätska av att äta "onyttiga" grejer. Det innebär för mig att jag kan gå upp ett kilo dagen efter en festmåltid följt av chips, men någon dag senare är det som vanligt igen. samma sak en viss vecka i månaden, då samlar jag också vätska och är synbart mer svullen(och väger mer!) än andra veckor.Eftersom jag inte räknar kalorier (har funkat bra hittills, så jag vill helst undvika det, rädd att det går överstyr då ) så har jag lite dålig uppfattning om hur mycket "extra" de tre lite lyxigare middagarna än vanligt blev, men 14 Bic Macs borde det inte motsvara!
Så skönt att ha den här tråden för input!