Lade in några (4*1 ) minuters löpning i dagens promenad. Märks att man har tränat benen i 2 dagar däremot märktes det inte att det är fasta idag. Skönt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Suck, uppe på 76 kg igen. Fattar inte varför kroppen håller på att hoppa upp och ner hela tiden?!
Ägglossning....Ägglossning? Mens? Något särskilt du ätit eller druckit som ökat vätska?
Ägglossning....
Här är vi sjuka familjen idag så jag har tagit det nova avvägda beslutet att jag kan stoppa i mig vad jag vill idag, i vilka mängder jag vill. Jag kommer dock inte typ ta fram hela chipspåsen utan ta upp lite i en skål och isf gå fler gånger.
Jag tycker cheatday är fel ord för jag äter vad jag vill annars också men i brist på andra ord for det väl duga.
Vågen sa 57,3 kg i morse. Helt galet.
På fredag har jag avstått godis i 9 v.
Vill inte fortsätta med förbud men jag har så sjukt svårt för lagom och vill inte sabba känslan jag har nu med en kropp jag trivs med och som är pigg.
Hur skulle ni ha tänkt? Tips?
Ja planen är att tillåta en dag. Men ibland kan det vara fredag och ibland lördag.Förbud alla dagar utom lördag?
Jag har tyvärr ingen input att komma med. Jag blir mätt även på mina fastedagar.En dag snart slut som jag har fastat. Hur gör ni andra? Jag har lätt för att inte äta för mycket fram till kl 17 ungefär. Men sen... Det är verkligen viljans kamp nu. Jag är SÅ hungrig. Jag sitter och fantiserar om mat. Vad jag ska äta imorgon. Och jag är en hårsmån från att slita i detta och gå o göra en stor baguette med ägg och majonnäs.
Hur orkar man detta i längden?
Jag dricker väldigt mycket vatten så där är tyvärr inte problemet.Jag har tyvärr ingen input att komma med. Jag blir mätt även på mina fastedagar.
Dricker du tillräckligt med vatten?
En dag snart slut som jag har fastat. Hur gör ni andra? Jag har lätt för att inte äta för mycket fram till kl 17 ungefär. Men sen... Det är verkligen viljans kamp nu. Jag är SÅ hungrig. Jag sitter och fantiserar om mat. Vad jag ska äta imorgon. Och jag är en hårsmån från att slita i detta och gå o göra en stor baguette med ägg och majonnäs.
Hur orkar man detta i längden?