Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
1 kg borta
2 till att ta av.
Har riktigt svårt att hitta tillbaka till mina smala vanor, tänk att det tar sådan tid att lägga till bra vanor och så mikroskopisk kort tid att lägga sig till med dåliga vanor?
Har analyserat mig själv om mina vanor, i vintras hade jag verkligen ett kaos på jobbet, trots att problemen eskalerade i lavinartad fart mådde jag bra. Sedan kom vi in i en organisationsförändring som slog mot min självkänsla och PANG där kom självömkandet och maten som snuttefilt.
Jag måste jobba med mig själv och inte springa i väg och länsa lunchbuffen så fort jag går ned mig i skoskaften.
Vackert så att få stopp på det efter tre kilo, men ännu bättre förstås att hitta verktyg så att det inte händer.
.
Hur kan det vara skillnad på 1kg och 1kg?Det var nog egentligen efter 6 kg och insikten om att kläderna i garderoben började skava obekvämt som jag vaknade upp.
3 kg gick bort ganska lätt bara det var nog mest vätske och pluffskilon. Men de tre som återstått har varit mer av betongkaraktär.
Hur kan det vara skillnad på 1kg och 1kg?
Går man upp då direkt oxå?Till slut når man en gräns där man måste ner rejält i kcal-underskott för att gå ner i vikt, det blir alltså svårare.
Går man upp då direkt oxå?
Tänker att om man ska ner "betongkg" och måste typ svälta bort det kanske risken är stor att man går upp det lättare...Hur menar du nu?
Hur lätt eller svårt man har att lägga på sig är högst individuellt. Liksom hur segt det är att gå ner.
Snarare är det nog så att ju lägre matchvikt man försöker hålla, desto svårare är det. I alla fall om man är den sorten som gärna äter lite för mycket.Tänker att om man ska ner "betongkg" och måste typ svälta bort det kanske risken är stor att man går upp det lättare...
Nej det är typ så jag känner. Är det värt det liksom.Snarare är det nog så att ju lägre matchvikt man försöker hålla, desto svårare är det. I alla fall om man är den sorten som gärna äter lite för mycket.
Jag orkar av just det skälet inte sikta under 65. Jag kanske orkar gå ner under det, men jag orkar inte hålla lägre vikt än så.
1kilo kroppsfett är ca 7000 kcalHur kan det vara skillnad på 1kg och 1kg?
Testa chiapudding, jag brukar göra det med kokosmjölk eller havremjölk sen ha på lite bär.Jag måste ner i vikt nu, efter sjukdom och semester har jag gått upp rätt rejält. Jag har ett rörligt jobb och behöver äta ungefär var tredje timma Äter ofta middag "på språng" och hade behövt tips på mat/mellanmål jag kan äta på tåget och som inte kräver uppvärmning, och som är relativt nyttigt då.
Tänker att om man ska ner "betongkg" och måste typ svälta bort det kanske risken är stor att man går upp det lättare...