Får jag joina här? Jag vill inte gå ner i vikt utan snarare behålla vikten och kanske gå upp lite.
Har tappat runt fem kilo sedan december pga medicin och det är verkligen inte fint på mig! Plus att om jag fortsätter gå ner kommer jag förmodligen få plocka bort medicinen och den hjälper otroligt mycket (egentligen skulle jag vilja höja dosen men det lär jag ju aldrig få om jag inte slutar gå ner). Jag har några kilo kvar till undervikt, men jag vill ju inte stå där om några månader och bara OJDÅ!
Samtidigt har jag börjat med att äta mindre socker pga socker framkallar humörsvängningar och ångest. Så det ger ju en extra boost i viktnedgången.
Just nu äter jag en chipspåse var och varannan dag men det känns ju inte så hälsosamt...
Försöker ta stora portioner och gärna ta mellanmål osv. Problemet är att om jag tar mellanmål är jag ju inte vidare hungrig när jag väl ska äta sedan.
Jag jobbar halvtid just nu och motionerar lagom - betydligt mindre än jag gjorde innan! Och jobbet är mer stillasittande än det jag hade i höstas. Samtidigt vill jag ju motionera för att må bra!
Tips nån?