Kämpar på men ett envist luftrörsvirus ställer till det för mig. Är inne på vecka fyra och har varit hos farbror doktor som ordinerade vila.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu hoppar jag in igen! Är ytterst beslutsam att försöka gå upp 5 kg i vikt, även fast det känns ganska orimligt. Är högförbrännare samtidigt som min kropp är nöjd med att leva på skulor . Mina tidigare försök att höja mitt kaloriintag (á ica maxi's delicatobollar 4 st/dag utöver mina 2000 kcal/dag i "vanlig mat") resulterade i 0,5 kg viktnedgång så jag är modstulen. Problemet är att jag har väldigt svårt att äta när jag är mätt, så jag kan bara äta "normala" portionsstorlekar men ofta. Någon som har tips? Jag är pescetarian och häller vispgrädde i alla måltider som det är
-0,9 förra veckan.
Försöker känna efter vad som är ett rimligt mål, men det är så svårt! Familj och vänner säger att de aldrig sett mig så smal som nu, men rent viktmässigt så väger jag några kilo mer än vad jag vägde sist jag var nöjd. (I gymnasiet, dvs typ 17 år sen ) Kroppen har verkligen förändrats efter två barn. Hejdå tuttar!
Min stora utmaning är att lära mig vad som är normala mängder mat. Jag har alltid ätit nyttigt, men för lite, vad gäller mat och sen toppat med rätt stora mängder godis och kakor när kroppen har skrikit efter mer energi.
Nu hoppar jag in igen! Är ytterst beslutsam att försöka gå upp 5 kg i vikt, även fast det känns ganska orimligt. Är högförbrännare samtidigt som min kropp är nöjd med att leva på skulor . Mina tidigare försök att höja mitt kaloriintag (á ica maxi's delicatobollar 4 st/dag utöver mina 2000 kcal/dag i "vanlig mat") resulterade i 0,5 kg viktnedgång så jag är modstulen. Problemet är att jag har väldigt svårt att äta när jag är mätt, så jag kan bara äta "normala" portionsstorlekar men ofta. Någon som har tips? Jag är pescetarian och häller vispgrädde i alla måltider som det är
Blev just medlem . Sallad och grönsaker verkar vara "fritt" tillskillnad från viktklubb, där alla kalorier räknas. Har redan ätit hälften (!) av mina Points, hur gick det där till??Nån som provat Viktväktarna? Jag har provat Viktklubb, men tycker det är lite meckigt. Inte svårt men blir lite stressad av alla kalorier jag inte bör äta . Viktväktarna är dubbelt så dyrt, frågan är om det är dubbelt så bra?
Är inte överviktig enligt BMI, men ligger på översta siffrorna i BMI-tabeller. Skulle vilja ner ca 15 kg vilket ger BMI på 20,3 och fortfarande inom normalspannet.