A
alicen
Vill varna alla tjejer (och kanske killar?) som har lagt ut annonser med telefon nummer i! Det finns en man som ringde mig för ungefär ett halvår sedan och pratade först normalt om att dem hade hästar m.m (jag vill bli medryttare) Sen blev det mer och mer konstigt och tillslut pratade han detaljerat snusk med mig!!!! Jag blev helt förstörd och nu har han ringt mig igen, fast han verkar tro att jag är någon annan, och han har även ringt min 15-åriga syster, fast han har inte sagt något "fult" än...
Vill bara att ni ska be om hans tel nr om det är från dolt och att ni är försiktiga. Till oss har han sagt att han heter Roland, men han kanske säger olika. Han låter som om han är i 30-40 års åldern och kan ibland inte riktigt bestämma sig för saker som han har sagt.
Ta hand om er
Vill bara att ni ska be om hans tel nr om det är från dolt och att ni är försiktiga. Till oss har han sagt att han heter Roland, men han kanske säger olika. Han låter som om han är i 30-40 års åldern och kan ibland inte riktigt bestämma sig för saker som han har sagt.
Ta hand om er