vikt ? läng ?

L

Lipstiick

Snälla jag behöver hjälp med att få reda på maxvikt och maxlängd.
Snälla om någon svarar<3 och vart kan jag hitta en tränare som jag kan träna hos, fastän jag inte har egen häst, i kungsbacka ? eller i närheten av göteborg ?

Tacck :)

Sv: vikt ? läng ?

Finns igen direkt maxvikt eller maxlängd för att rida träning men är man över 180 och väger över 80 blir det svårare! Vill man bli jockey ska man helst kunna rida 52 men många har en max ridvikt runt 54-56.

Om du vill hitta någon i Götebrogstrakten där du kan lära dig att sköta och rida galopphästar tycker jag att du ska kontakta Pia Höiom. Hon är duktig och trevlig!

Hennes adress hittar du på galoppsport.se under fliken "Sportinfo".

Lycka till!:)

Sv: vikt ? läng ?

Tack så jätte mycket för svaren (:
Har länge letat efter dem <3:bow:

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
901
Senast: Bison
·
Hundträning Jag funderar lite på att skaffa brukshund om 2-3 år. Ligger en bit bort i tiden pga privatliv och jobb etc. Har dels lite funderingar...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
3 935
Senast: TantAgda
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 435
Senast: Mia_R
·
Övr. Hund Hej! I år är året då det äntligen kanske blir en hund! 33 år av väntan för min del... Har haft corgi och golden innan men det har varit...
2
Svar
34
· Visningar
3 299
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar