Sv: Vid lastning.
Nej förlåt du har skrivit snärtar. Och sen att hästen var värre gång 2 ni skulle lasta, men att ngra snärtar löste det hela.
jag anser att jag skriver i vilken tråd jag vill. denna är ju högst relevant, eftersom du vidhåller att det är en bra ide om hästen jävlas. Tack och lov verkar ingen hålla med dig.
Rapp har jag aldrig skrivit. Både du och Skuggi har missuppfattat det mesta som jag har skrivit. Tror att det lätt kan bli så när man skriver och inte pratar, kan bli en del missuppfattningar då.
Varför skulle jag vara intresserad av meriter ?
Jag gjorde denna tråden för att få veta vad andra tycker och tänker. Då du redan har berättat det i en annan tråd så förstår jag inte riktigt vad du har här att göra nu. Tycker att det räcker med dina kommentarer nu.
Nej förlåt du har skrivit snärtar. Och sen att hästen var värre gång 2 ni skulle lasta, men att ngra snärtar löste det hela.
jag anser att jag skriver i vilken tråd jag vill. denna är ju högst relevant, eftersom du vidhåller att det är en bra ide om hästen jävlas. Tack och lov verkar ingen hålla med dig.