Victory Party - hur är dom?

tinafinis

Trådstartare
hej!

har du eller vet du nån med Victory Party avkomma?

hur är dom extriört?
hur e dom i träning?
psyke?
ömtålighet?

Rätt många e ju tre nu, men jag vill gärna höra från dom med föl oxå..

Inte så många som kommit till start än som tvååring som dom flesta var förra året. Hoppas det kan komma ut flera på banan i år!

mvh tina

Sv: Victory Party - hur är dom?

Hej
de jag har sett å hört så är dom lite hisppiga men har väldigt lätt försäg när de gäller att trava.;)

Hej
de jag har sett å hört så är dom lite hisppiga men har väldigt lätt försäg när de gäller att trava.;)

OK!
Det var ju bra de med traven.
Har förstått att VP är snäll men busig.
MItt sto är väldigt lugn. Lite nervös iböand men de e hennes underlägsenhet.....

tack för ditt svar.

Vi har en tvåårshingst här efter Victory Party. Han är otroligt snäll och lätthanterlig, superfin trav:d. En riktig gobit!

Jag körde in en som blir tre nu i år, Nazca Bisa. Han var väldigt stor och musklad. Lite bänglig av sig men gudasnäll och travade fint. Gick premie utan problem trots att han började träna sent. Snygg, inga extreriöra del på det exemplaret i vart fall.

Nej, tyvärr inga bilder, han är just nu på Åland för träning. Tjaa, återkommer om rekomendationerna när lillhingsten visat vad han går för :p.. Men han är verkligen :love:!! Otroligt snäll att hålla på med också, lugn och trevlig. Jättefint steg.

Jaså, är han billig? Var inte med när de bestämde hingst, så jag vet inte vad han kostade.

Nej, tyvärr inga bilder, han är just nu på Åland för träning. Tjaa, återkommer om rekomendationerna när lillhingsten visat vad han går för :p.. Men han är verkligen :love:!! Otroligt snäll att hålla på med också, lugn och trevlig. Jättefint steg.

Jaså, är han billig? Var inte med när de bestämde hingst, så jag vet inte vad han kostade.
bara 16000 ingen bokningsavgift.
Jag vet inte hur de går till men jag har ju präll.boket VP men inte fått någon bekräftelse eller nåt. han nämnde nåt om de ju.

Liknande trådar

Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 371
Senast: alazzi
·
Anläggning HEJ! Alltså, typ det mest otroliga som kan hända kommer ske. på fredag får vi tillträde till vårat nya hus! jaha tänker ni säkert, men...
Svar
4
· Visningar
4 050
Senast: shia
·
Anläggning Hej! Jag är ny i denna gruppen och startade kontot för att kunna få frågor besvarade. Jag behöver er andra hästfolks tycken och tänk...
2
Svar
24
· Visningar
2 853
Senast: mackan
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag var verkligen SÅ otaggad inför hopptävlingen, ångrade mig något så fruktansvärt att jag hade anmält mig och gick i flera dagar och...
Svar
0
· Visningar
702
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka