Vi spelar Howrse TVÅ...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Aha ok. Beror på vad fölen har för gp. Men jag är helt klart intresserad av stoet sen när du har fått din enhörning :-)
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Stoet har sämre gp än fölen faktikst :P

återstår att se dock, funderar på att ge henne filosofens sten om hon inte ger mig något enhörningsföl innan 25, så jag kanske inte inte släpper henne alltför lättvindigt då :crazy:
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Ok, men ha gärna mig i åtanke om du ska sälja :-)
Tyvärr lite för dålig gp på fölen för att jag ska vara intresserad. Men du får säkert dem sålda på auktion.
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

*kl*

Nu har jag haft howrse igång mer eller mindre hela dagen och jag väntar desperat på ett åldrandepoäng (ändå kom jag över ett gäng i butiken tidigare idag). UFO'na gör sig verkligen inte påminda idag :(
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Näe jag förstår inte... Jag får nästan aldrig ufo'n, trots att jag (ibland) är inloggad nästan hela dagarna! :crazy: (vadå behöver en annan hobby?? :p)
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

jag har faktiskt fått väldigt många ufon på sistone... mest äpplen och rovor och annat tråk, men det brukar bli uppåt 2-5 per dag faktiskt :angel:

spelar väl ingen roll om man bara har en hobby, eller tusen? :p skulle dock behöva mer timmar på dygnet för att hinna med alla mina :o
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Odlar framför allt på 5 ha ängar med fågelskrämmor så vi får hoppas att det ger utdelning, men det ligger ju regndagar måndag och tisdag och jag vill ju inte att allt för mycket av skörden ska förstöras :/

Just nu säger iaf väderleksrapporten att det "bara" är i morgon det är regn och rusk, tisdag ska bli fint! :D
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Vad snäll du är! Men nu är det inte långt kvar så har du inte redan gjort det så behöver du inte göra det :)

missdragon: Samma här. De dagar man inte jobbar blir det väldigt mycket howrse, borde också skaffa mig en annan hobby :p Fick faktiskt ett ufo för en stund sedan, med billigaste sadeln som jag ändå inte vill ha eller ens använder till mina hästar (Fasen vad otacksam jag lät där).

Och ser väderleken bättre ut så är ingen gladare än jag. Odlar ju på fem ängar och vill inte ha några större förluster. Behöver pengarna :p
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

*kl*

Woho! Mitt stoföl fick hela 355.32 i GP innan lekar och mf på nästan 50. Jag är absolut nöjd! :D
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Rovor är det som ger allra mest pengar, men det är inte rätt årstid för det nu (ska vara sommar), annars är det ju alltid bra för ridcentret att ha morötter också, det gör ditt center mer attraktivt.

Det är faktiskt fel, jag trodde också det men jag blev motbevisad. Folk sa det var vete men det trodde inte jag helt så jag var tvungen att odla bägge själv och kolla.
Och mycket riktigt, vete tjänar du mest på!
Så jag odlar vete för inkomst, morötter för hästarna och lin för inkomst och bäddar.
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Bra att du rättade mig, då har jag också lärt mig något, rovorna kostar ju skjortan att köpa in så jag blir bara glad om det är något annat :D
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Så där nu har jag lagt ut alla spanjorer utom två på auktion.
Ena är en som snart är 24 år som jag tänkte åldra upp och få ett pass för sen andra är ett olekt föl med GP på över 390.
Får se om jag återgår till spanjorerna senare eller om jag säljer även henne.

Spanjorerna är svårsålda dessutom om inte GP ligger i topp, efter haft min ena uppfödning på auktion 3 ggr med olika pris så fick jag till slut sätta honom i frizonen endast 2 mån gammal. :(
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp