Vi spelar Howrse TVÅ...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Jag uppgraderade fem boxar, köpte fler ängar och 6st fågelskrämmor i går så mitt ridcenter har nästan inga pengar kvar så jag behöver alla pengar jag kan få oxå. :D Har odlat "allt" man kan odla nu i vår tror jag... Dum som jag är måste jag själv kolla "vad som ger mest" - oavsett alla goda råd man får här! :p
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Åh!
Jag är dum nog att kanske kunna tänka mig en Welsh-enhörningsavkomma sen! :D
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

*kl*
Nu är jag på det ooootroligt roliga uppdraget att ha ett visst antal hästar....
Nr 68 Stuteri: Ha 41 levande hästar

Jag har 35 och det finns inga hästar jag vill köpa för "bra" pris direkt. Har mailat en Welsh-uppfödare som har en ute på försäljning men ska se om jag inte kan få köpa den på privata istället.

Så är det någon som har hyffsade travare eller welshar som de vill bli av med (eller låna ut i 10 dagar!!) så är jag intresserad! :bump: Men jag vill inte betala pass för dem då jag är en fattig student. :crazy:

Jazz't på svenska! :bow:
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

LÄNK! :bump: Ska hon säljas?

Här är hon! Nja, till salu är hon inte. Har ett annat sto som eventuellt skulle kunna vara det däremot. Vad heter du på howrse?

missdragon: Jag behöver också uppgradera några boxar och sen vill jag ju ha in kaniner i alla, går lite småtrögt med odlandet (jag var inte så smart där i början kanske), men nu har jag större odlingar och fler fågelskrämmor så jag hoppas på det bästa. Jag har nog bara odlat lin, vete och morötter i år, men så fort något är färdigt ska jag odla lite havre tror jag. Tänkte försöka mig på att framställa sörp någon gång :P

Låter som att ditt ridcenter definitivt är på G iaf, Grattis till det!
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

*kl*
Nu är jag på det ooootroligt roliga uppdraget att ha ett visst antal hästar....
Nr 68 Stuteri: Ha 41 levande hästar

Jag har 35 och det finns inga hästar jag vill köpa för "bra" pris direkt. Har mailat en Welsh-uppfödare som har en ute på försäljning men ska se om jag inte kan få köpa den på privata istället.

Så är det någon som har hyffsade travare eller welshar som de vill bli av med (eller låna ut i 10 dagar!!) så är jag intresserad! :bump: Men jag vill inte betala pass för dem då jag är en fattig student. :crazy:

Jazz't på svenska! :bow:

Jag har ett par welsh som jag kan tänka mig sälja ta en titt under till salu fliken och lägg ett bud...
Har två föl hingstar som slutar på gp 357+ färdig lekta kanske ngt :laugh:
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Kan tänka mig en betäckning redan i kväll om det går bra.. Till Miss Uni Dark
Mvh Bure:idea:
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Åh! Såg iofs att du hade några ute på privata, men de låg ute för pass så jag tänkte att du kanske inte ville sälja för bara e. :p
Men jag är jättedålig på det här med att lägga bud. :o Kan du inte säga vad du vill ha för dem bara? :) Jag är kass på att pruta oxå... :angel: Fast det kanske jag inte ska säga?? :D

Tillägg:
Mister Lin ser helt klart bra ut. :)
eller
Miss Lever Two...
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

*kl*

"%#€%£∞@§!!
Ursäkta språket!! :crazy:
Jag lyckades sabba ett av fölen med att "börja-på-nästa-dag-i-föl-schemat-innan-jag-åldrat". Bah! :cry:
Lite arg på mig själv just nu...
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Usch, sånt är så surt och man blir så arg på sig själv! Har själv råkat göra det en gång och det blev ju långt ifrån som jag hade tänkt mig :/
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

kl

Nu har jag nästan dött! Har haft så mycket utanför så har vart tvungen att bara logga in och klappa hästarna!
Haha, vad har jag missat?!

Någon som kan skänka mig åldrande poäng eller svart orkidé på engelska? Snälla snälla snällaaa!
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Jag har satt över dina hästar till dig, eller jao lagt reserverad försäljning till dig. :)

Menar du internationella eller brittiska när du skriver engelska?
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Internationella!

halv kl
Ni måste erkänna att ni saknat mig lite! :angel:
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Jag har verkligen saknat att bli hånad, så ja, jag har saknat dig! :p
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Ja, jag har letat efter en sån varenda gång jag har gjort det felet, nu var det väl bara andra gången med ett föl, men ändå! :(
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

*kl*

Finns det någon här som skulle tänka sig att hysa in mitt nytillskott i sitt ridcenter? Morötter, daglig rotation på ängar och oklanderlig box är ett måste eftersom jag vill kunna få upp GP till max.
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Ja, har haft fullt upp med att sova, städa och fixa inför visning (och att gå i kalla Göteborg i en timme mellan 2-3 på natten)! Så nu har vi fått sålt vårat hus i alla fall!

Så har inte hunnit håna dig! Förlåter du mig?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Kattbilder #9
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp