Vi spelar Howrse TVÅ...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Har lagt ut en del hästar på både privat och auktion om någon är intresserad. Ligger lite back nu efter alla icke enhörningar.

Bitte0007 på svenska
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Ah, då är jag med! bitte0007 hade ett gäng till salu, hon kanske har något intressant för dig!
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

*KL*

Har också lite panik nu, mitt föl behöver in på ett ridcenter med morötter kvickt som attan! Någon som kan hjälp till?
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Åh, tack för tipset!
Behöver nog köpa in några nya för att undvika inavel... :)
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Samma här, köpt två nya fullblodsföl idag. Inte så smart med tanke på att den ena behöver in på center nu. Panik! Den ena går tack och lov kvar hos mamman fortfarande
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Attans... Ibland shoppar man utan att tänka!
Hoppas att du hittar något! Borde det inte finnas fler här på Buke som har ledigt?
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Ingen aning, det är ju lite fel tidpunkt på dygnet att fråga också. Men jag får sätta honom på ett skitcenter och inte röra honom förän om 4 dagar helt enkelt :P
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

jag har 2 lediga boxar, dem är dock på 16m, men annars har jag kanin, +bördiga och rena ängar :)
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Vore ju toppen! Kan du reservera en box åt mig då? delightandangers heter jag på svenska :) Gud vad snäll du är! :D
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Tack, du är en ängel! Nu har du en ny hyresgäst i boxen :)
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Så är det någon som har hyffsade travare eller welshar som de vill bli av med (eller låna ut i 10 dagar!!) så är jag intresserad! :bump: Men jag vill inte betala pass för dem då jag är en fattig student. :crazy::

Vad klassas som en hyffsat bra travare?
Har ett sto som jag tänkt sälja! :)
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Woho! La ett provbud på ett dräktigt welsh sto med en massa SM grejer och vann :D Trodde verkligen inte det xD Hon är kanske inte grymt bra som så.. Men whatever :3 Lever för evigt gör hon också
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Jazz't! Var är du? (eller var är din häst?)
Jag accepterade din förfrågan om förlängning av vistelse... Men ingen häst finns i boxen...
Den är fortfarande reserverad så det är bara att hoppa in igen, om du vill...
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Gaaahh!!! (letar febrilt efter en ångra-knapp, vore inte så dumt med en sådan)
Betäckte FEL sto... Hon var ju inte ens fullt bluppad! Aja får använda krabaten till att klara av fölleksmålet, så får vi se vad det blir av den sen...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp