Vi spelar Howrse TVÅ...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Gaaahh!!! (letar febrilt efter en ångra-knapp, vore inte så dumt med en sådan)
Betäckte FEL sto... Hon var ju inte ens fullt bluppad! Aja får använda krabaten till att klara av fölleksmålet, så får vi se vad det blir av den sen...

Vad arg man blir när det blir så! Jag råkade trycka fel i slutet av föllekarna med en :eek: Som tur var hade jag fått in en timme för mycket när fölet var yngre så jag klarade mig ändå.
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

kl

argh, tänkte nu när jag fått så många ÅP igår och idag, att åldra upp min enhörning för en betäckning idag - och igen inte en connemaraenhörningshingst (wow, säg det fort 3 gånger!) ute på offentliga betäckning :(
Känns lite dumt om jag skall åldra henne och chansa, och sen finns det inga hingstar vid 18 snåret :(
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Jag har flera lediga boxar, någon som vill ha en reserverad? har morötter och 16kvm boxar, och målet är att ha kanin i varje box inom snar framtid.
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Jag skickade PM till dom hingstägarna vars hingstar jag tyckte var intressanta och frågade efter betäckning och fick napp på bara några minuter :)
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Vilken tur du har. Ingen av de hingstägare jag skickat mail till har svarat och de hingstägare jag redan har en del kontakt med har redan sina hingstar i mina stons stamtavlor och inavel vill jag ju inte ha.. Klurigt det där.
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

kl
Någon som vill ha en snöboll med åldrandepoäng i internationella?
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Dagens fynd till mig en spanjor för 500 på privata som jag sedan upptäckte hade skräddarsydd träns och sadel hehehe cash till mig
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Vilken tur du har. Ingen av de hingstägare jag skickat mail till har svarat och de hingstägare jag redan har en del kontakt med har redan sina hingstar i mina stons stamtavlor och inavel vill jag ju inte ha.. Klurigt det där.

Visst var det dig jag la till som vän förut? Jag har tre fullblodshingstar, två 100-bluppade och så en kommande stjärna (bara 2½ år, men ligger femma på GP-listan över fullblod). Men de kanske är besläktade med dina?

Vilka är vi som föder upp Fullblod? Inkas, Ivy, är det någon mer?
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

kl
attans, fanns en hingst ute, men nån han ta den innan mig :(

suck, får försöka imorrn då
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Har fyndat två odödliga hästar, båda för lite över 1000e/styck. :) Oftast är det människor som säljer sin första häst som man har fått i spelet utan någon vidare koll på att den faktiskt har så mycket föremål från SM som kronostimer etc.
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Det var mig du la till som vän, kikat lite på dina hingstar och en av dom vill jag jättegärna betäcka med när han är 100-bulpad :)

Från Buke är det du, jag, western_ivy och inkas vad jag vet. Det är ju inga dåliga hästar ni har om vi säger så :P
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

355 och uppåt är väl hyffsat då topphästarna ligger på 364 (attans vad travarna har klättrat i GP de senaste dagarna!!). :)
Vad är det för sto ska jag ta en titt på den. :)
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Fast jag tycker de första hästarna är väldigt ointressanta. Deras GP är ju helkass och jag föredrar dödliga hästar som man får pass av :p
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Jazz't! Var är du? (eller var är din häst?)
Jag accepterade din förfrågan om förlängning av vistelse... Men ingen häst finns i boxen...
Den är fortfarande reserverad så det är bara att hoppa in igen, om du vill...

Haha! Ja det kan man undra! :p
Saknat mig?? ;)

Jag har jobbat heeeela dagen. *puh*
Nu har jag iaf inackorderat alla hästar (typ sex stycken) som tappat bort sina boxar, de skulle ju inte "tappa" dem än på två dagar. :crazy:

Och tack för att du behöll reservationen!! :)
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Ruminas Star heter hon!
Vet egentligen inte varför jag köpte henne, eftersom jag kör på Hannoveranare... :P
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp