Vi spelar Howrse TVÅ...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

kl

Jag tänkte anställa en hovslagare och en sadelmakare på mitt ridcenter Oaklawn Park... Någon som behöver anställning? :)
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Okej, egentligen inte så lysande men inte heller helt värdelös, för en femhundring är jag klart intresserad. :)
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

*stjäl knapp*

Ihh. Dumma mål. Måste vinna en massa tävlingar och de andra målen är tjänstgöringstid. Det ena av dem blir jag klar med om en vecka och det andra om en månad. Orkar inte vänta så länge. Vill att allt ska ske NU NU NU!
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Tänkte sälja av några av hästarna...
Någon här inne som är intresserad?
BekkHero heter jag på den svenska sidan!
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Jag har precis kommit till mål 69 - producera en enhörning... :grin:
Stoet har nu fått 7 avkommor - innan jag ens börjat på det och inte en enda med horn så nu :devil: måste nästa bli en hörning!! :angel:
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Congrats! :D

Jag knep en MTM sadel i går för 2100e, alla bjöd som galningar så jag är riktigt nöjd över det. Synd bara att det är 4 (!!!!) dagar mellan köpen. :cry:
Jag har upptäckt att det är mycket lägre priser tidigt på fm (vår tid) och färre som budar. Ska nog hålla mig till dess nästa gång om jag orkar... :devil:

Tillägg:
Men snacka om att MTM sadeln har sjunkit som en sten i vatten på försäljningsmarknaden!! :eek: Den är nere på lägsta nivå sen 17 december!!
direct sales --> store --> resell items någon? ;)
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

x 4 Sjöhäst
x 4Guldsporrar
x 4Dafnes lagerkransar
x 4Molntapp
x 3Poseidon-paketet
x 3Svart orkidé
x 3Eolus vind
x 3Pandoras ask
x 2Poseidons träns
x 2 Zeus blixt
x 1Atalante-paketet
x 1Boreas Utfall
x 1Apollos lyra

Har jag på Svenska, vilket jag knappt spelar, så vill någon byta mot saker på internationella, så hör av er :)

Är du fortfarande intresserad av att byta ett Poseidon-paket? Jag har på internationella sidan, som jag inte använder eller snarare inte har häst till men skulle kunna tänka mig ett på svenska istället. :)

Det här har jag på internationella som jag kan tänka mig att byta bort mot motsvarande på svenska :):
Seahorse x 4
Daphne's Laurels x 4
Black Orchid x 3
Golden Spurs x 3
Poseidon's Pack x 2
Poseidon's Bridle x 1
Poseidon's Saddle x 1
Poseidon's Horseshoes x 1
Boreas's Lunge x 1
Zeus' Lightning Bolt x 1
Pandora's Box x 1
Apollo's Lyre x 1
Piece of Cloud x 1
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

jag börjar tröttna på howrse.. målen tar ju 100 år.. hästarna bli inte bra nog.. får inte sålt nån, osv
men kämpar på ett tag till
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

I hear u!!
Men håll i! Jag tycker oxå det är lite segt. Speciellt om man inte vill lägga en förmögenhet på pass och hålla jämna steg med de som får GP att gå upp sjukt mkt på en dag. :crazy:
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

*kl*
Efter enormt många försök klarade jag enhörningsmålet. Nu har jag ett mål om tjänstgöringstid, som jag klarar om 2 dagar, ett om karma som kommer ta en halv evighet till, och ett att lägga hästar till sängs x antal gånger. Har inte räknat på det men det borde bara ta några dagar.

Så ganska ok mål just nu.
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

*kl*

Woho! Köpte 10 åp på blixtförsäljningen för 700e och vann dessutom 10 åp till! (Visserligen ville jag ha en Snow eller Mist, men åp behövde jag verkligen!) :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp