Vi spelar Howrse TVÅ...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Tack, men det blir fler gånger, vet ju inte vad jag vill ge som max så det blir lite svårt att göra ett sånt arrangemang. ;)
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Ny på tråden :)

Spelar nu bara det svenska då mitt spel på den andra ballade ur :)
Heter Myhr på spelet och föder nu enbart upp fullblod :) har även en liten utförsäljning i mitt stall :)


Jo är det ngn som kan hjälpa mig med saltstenen? det gick hur fort som helst på det engelska men det vill inte här :S
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Jag måste SKRIKA HÖGT jag har ÄNTLIGEN fått min lilla hörning=)
Nu åker gammelmärren ut på privata=)
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

ingen enhörning för mig :(
6:e försöket... >.< Oddset är inte på min sida, bah
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Grattis!! :bump:

Själv blev mitt 8:e försök lika misslyckat som de 7 tidigare... :(
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Jag tror snöbollskriget kommer upp igen, det verkade blivit något fel för hela snöbollssidan var på franska!
Så ha tålamod så kommer det nog.

Har hittills köpt 1 pass på blixtauktion. :)
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Har fyndat två odödliga hästar, båda för lite över 1000e/styck. :) Oftast är det människor som säljer sin första häst som man har fått i spelet utan någon vidare koll på att den faktiskt har så mycket föremål från SM som kronostimer etc.

Fast SM-föremålen som kronostimer och det gör ingen större nytta längre efter den är färdigtränad.
Har själv min första häst ute nu på auktion, hon är snart 30 år gammal och odödlig, men nu börjar hon bli för dålig för tävlingar och fölen får för låg GP för att vara med och tävla bland spanjorernas GP-lista.
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

KL

Varför blir mina hästar sämre och sämre? :confused:

Deras GP ökar för varje generation, är uppe i 358 nu. Men färdigheterna? T.ex. så har min bästa häst 138 i uthållighet, 106 i dressyr och 79 i hoppning. Men bara 351,98 i GP.

Och vad jag trodde skulle bli min nya stjärna har 355,61 i GP, men färdigheterna är inget vidare. 118 i uthållighet, 93 i dressyr och 80 i hoppning.

Nån som kan förklara?

Avlar bara på de bästa hingstarna som ligger ute och föräldrarna har alltid 100 i BLUP. Försöker att inte inavla, forskar dock inte hur mycket som helst innan jag betäcker :p
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

*kl*

Letar efter en stallplats med morötter åt min lilla fölsing. Nån som har?? Är ju verkligen omöjligt att hitta det ibland..
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

*kl*

Nån som vet hur man bäst ökar GP när hästarna redan är på topp, är det avla dom bästa med dom bästa?
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Herregud, jag tycker att det är så himla svårt att sätta priser på mina saluhästar! :O
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp