Vi spelar Howrse TVÅ...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Åååh, jag vill köpa ditt Piece of Cloud! (om inte Humelibumlan vill ha det). Vill du byta mot pryl eller sälja mot equus? Om du nu kan tänka dig att byta/sälja förstås. :)
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Jag har tröttnat för längesen.. la ner allt strax innan jul, sålde alla (utom 4) hästar och loggade in nu för nån vecka igen för o kika hur det hade utvecklats.. ingen förbättring så koncentrerar mig nu på ridcentret och tänker expandera det med tiden, inte lika tids-krävande och tål att stå orört några dagar..

Reggade mig på austrlienska sidan också och spelar lite halvhjärtat där..
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

höhö någon köpte precis ett skräddarsytt träns för 8000 e på auktionen :p Jag ropade in ett för 800 någon minut innan :D
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

*KL*

Någon som kan tänka sig att låna ut en 30åring några dagar, så att jag kan klara mål nr 65? :D
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

kl

hehe, lyckades vinna x10 åp, för 455

någon annan som fått en snöboll på svenska sidan? Tycker jag tittat runt om, men hittar inget om det... fick en nyss nämligen ...
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

kl
En som vill köpa min häst för 500e + 1 poseidonpaket istället för 500e och 5 pass.
Värt eller inte?
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Jag fick en snöboll med en molntapp i innan. Blev jättesnopen, trodde inte snöbollarna fanns på svenska.
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Jag veeet! Haha, dom är jätte roliga!
Synd att jag fick ett y-horn med ett y-horn innan jag kommit till det målet!
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Det har jag också fått, två ggr. Men givetvis inte nu när jag är på det målet :p Har inte råd med pass heller :mad:
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Uh! Ja, jag vill inte veta hur mycket pengar jag slösade på hörning-helvetet.
Väntar på att mobilräkningen skall trilla ner i brevlådan... Haha
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Jag har handlat det mesta på kortet, men det är klart att mobilen har fått pynta lite också :p
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Det är helt okej för mig (snabbast svar lixom...) ;)
Jag tar gärna någon rolig pryl på svenska, annars kan jag ta e på engelska. Vad har du att erbjuda? :D
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Okej, SJÄLVKLART så var jag tvungen att kika i brevlådan.
SJÄLVKLART hade den kommit. Skall inte öppna den... Trots att det kliar i fingrarna.
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Du måste vara sjuk som har "kli i fingrarna" på att öppna en räkning!! :p
Räkningar skulle jag kunna klara mig heeeeelt utan!! :D
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Vill veta om jag behöver ha ångest över siffran eller inte!
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Jag har ju totalt missat att det är blixtförsäljning på svenska sidan oxå! :eek: När började den???? :crazy:
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

haha! Då kanske jag inte har missat den så lång stund då! Har ju knappt varit inloggad idag! :p

Tillägg:
Snow finns ute på svenska blixtförsäljningen typ 47 minuter kvar. Då sitter jag i bilen på väg hem från jobbet.... Attans! :(
 
Senast ändrad av en moderator:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp