Vi spelar Howrse TVÅ...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Okej då. :p
Bara för att det känns som lite plåster på såren att du fått gå omkring i vintervåta Gbg mitt i nätterna! :angel: ;)
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Du! Det var inte roligt.
Skulle träffa några kompisar för att dricka lite vin, slutade med att vi drog till en polares klubb och alla mina pengar tog slut, drack den äckligaste drinken någonsin osv.
Spårvagnarna slutade gå, så fick GÅ till min kompis och stanna där tills 6 då vagnarna slutade gå, och åka hem till en annan kompis (haha), där möttes jag av en naken man. Trauman!
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Låter som en händelserik helg iaf, det kanske inte var så lyckat, men det är sånt man minns :)
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Äsch här får vi gå eller ordna skjuts så fort man ska göra något onyktert om kvällarna!
Livet på landet, livet på landet, där ska man bo för där finns en ko! :angel:
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

*KL*

Är det någon som har ett enhörningssto som de kan tänkas sälja? Helst ett fullblod eller P.R.E men det spelar egentligen inte någon roll.... Måste klara av mål 69... Kan betala bra!
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Anledningen till varför jag funderar på om jag borde ge upp storstadsmänniskan i mig! :angel:
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Ja vem vill inte bo på landet med en ko? :eek: Visserligen är det en bra bit till närmsta ko från vårt hus men på landet bor vi :p
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Vad OT vi är :D
Våran granne har 23(!) shettisar, alla svettfuxar!
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

har lagt ut båda på privat åt dig så kan du ta dem om du vill annars tar jag tillbaka dem sen..:D
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Nu har jag shoppat loss! :D


Någon mer som vill sälja kuse, jag har spender-byxorna på mig tror jag, köpt tre små söta Welshar i dag! :love:
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

*KL*

Nu känner jag mig sådär trög igen. Folk pratar om inavelsindex och grejer. VART hittar jag sånt?
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Det får du räkna ut själv. Finns ingen stans på howrse att hitta mig veterligen.
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

kan inte hitta något så det kan kanske stämma. Fy vad jobbigt det blev nu :p
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

*PANIK*
Jag måste inackordera min fölis, men det finns bara #¤@$-ridcenter...
Någon som har något ledigt?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp