Vi spelar Howrse TVÅ...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Tack! Det där med ridcentret lockar mig mer än mina egna hästar faktiskt, svårt att hitta riktigt bra fullblodshingstar att betäcka med tyvärr så ridcentret känns lättare :P
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Jo tyvärr så håller fullblodsägarna hårt i sina bra hingstar.. =/ Sen beror det ju på hur högt Gp man vill ha, jag som bara avlar lite för kul är supernöjd med min egen Snowball - 353+. :D
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Jo, det har jag absolut märkt. Vill ha en hingst med högt GP, absolut högre än stoet jag tänker betäcka med (355.11). Ska införskaffa lite pass tror jag och sen köpa in lite fler hästar med högt GP. Skickade även ett mail nu till en hingstägare så jag hoppas hon nappar. Vill ju komma igång med min fullblodsavel på riktigt :)
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

*KL*

När jag loggade in i dag på howrse såg hästarnas vatten-grej annorlunda ut... Är det någon som vet varför?:confused:
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Zenyetta: Om du har deltagit i grand prixen och placerat dig bland de 100 bästa totalt får man en vatten fontän i en vecka har för mig att den ger lite mer energi än det vanliga vattnet,.:)

Whitelook om du går in på ngn sida så finns det två boxar en med deras vänner och den till höger med deras gratulationer klicka på länken under den boxen gratulera... står det
 
Senast ändrad:
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

*kl*

Otekniska, tröga och förmodligen blinda jag fattar inte HUR jag placerar en häst i ett stuteri. Hjälp?
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

du får gå till en av dina hästar, så ska det finnas en 3:e knapp ovanför dess namn, förutom "döp om" och "sälj min häst" så det finnas "byt stuteri" :)
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

En lämplig hingst vore ju inte direkt fel. Vore även intresserad av att köpa hingst av lämpligt GP, så länge han inte har Crownprince xx i stamtavlan :P

Vore iofs intresserad om det var ett sto också. Medfödda färdigheter skulle dock inte heller vara dumt ;9
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Tack tack! Höll på att bli galen, har kollat och krånglat i säkert en halvtimme nu :P
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Vet inte vad mitt stoföl har bakom sig, hingsten verkar inavlad :p medfödda färdigheter ligger på 56.71
Inget bra grund gp heller :p (351.79)
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Knapplån

Idag har jag avlat fram två fjordföl som mot dagens rankinglista ligger på andraplats. Vet dock att en annan uppfödare som inte 100bluppar har ett sto som går in som etta imorgon men jag är nöjd ändå. Eftersom de andra håller i sina hingstar har jag fixat detta med mina egna hästar medans den som toppar imorgon köpte mamman till den som tar ledning imorgon ifrån den som ensam regerat på topplistorna fram till denna vecka. :angel::devil:

Och på engelska sidan fick jag upp min första häst över 1300 i färdigheter! :bump:
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Jag funderar på att sälja av mina spanjorer - ev låna ut nån på "foder".
Kommer inte upp i toppen med dom utan tänkte satsa fullt på mina shettisar istället.

Dom säljes är:
Sto - Oliwa 28,5 år - GP 350,24, BLUP 100, filosofens sten, skräddarsytt träns, flertalet bonusar, dräktig med Ömar
Hingst - Ömar 10 år - GP 389,94, BLUP 59,08 (saknas fetning av två färdigheter och vinster i tävlingar), har en singelstjärna i dressyr, skräddarsytt träns
Sto - Alvedon 4 månader - GP 390,13, BLUP -98,67 har en singelstjärna i dressyr. Vill ha chansen att köpa en avkomma från henne när hon är fullbluppad och betäckt med fullbluppad hingst.

Ge bud - vill inte ha några skyhöga priser förutom Alvedon som faktiskt är värd lite grann iaf.
Men även hon säljes under värdet.
Antingen "byte" mot bra shettisar, SM-föremål.

Puttar upp lite för att se om intresse finns eller om jag ska försöka mig på howrse istället.
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

kl
5:e fölet ingen enhörning :(

fick dock ett y-horn i ufot efter jag hade fött - som innehöll Åskvädrets energi :banana:

liten tröst iaf :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp