Vi spelar Howrse TVÅ...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

*kl*
Hur dum är man när man köper en MTM-saddle på auktion för 70 000e, när de kostar lite mindre än 31 000e på marknaden??? :eek:

newyearauction.jpg

Ja herregud, folk blir galna! Jag köpte en Poseidon saddle för 5000, fick mao betydligt mer för min lilla summa. :angel: Fast det där måste ju varit ett misstag, en nolla för mycket i 7000... :cool:
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

:D

och @MikaTela: Ja precis!!
Vad är skillnaden på att stå i garaget och meka med något radiostyrt flygplansprojekt eller programmera på datorn mot att spela howrse?? :p

@eyz: Ja, det måste ju nästan vara så. Såg förresten en Mist som gick för mer än en mille, var på väg ut så jag hann ju aldrig se vad slutpriset blev, men det är intressant att följa budningen ibland. :p I början gick ju alla BM föremål för minst 5 000e. I går såg jag samma föremål som gick för 25e!
När jag får börja buda igen om 1 dag och 3 timmar så ska jag ha nåt bra, det har jag bestämt!! :devil:
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Jag lyckades köpa sporrar för 2000e och en MtM sadel för 500e :D sen sålde jag sadeln för 16000e till butiken för började få lite ont om pengar ;)
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Nice! Men hur lyckades du med det?? Det är ju 4 dagar mellan budningarna! Var du först ut eller? :D
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

kl

Någon som är intresserad av att byta lite grejer? Tänkte lägga ner mitt stall på internationella sidan och har lite SM-föremål som jag gärna byter mot att jag får något på svenska sidan. :p

Saker jag har på internationella sidan:

2 Sjöhästar
1 par Guldsporrar
1 Dafnes lagerkrans
1 Apollos lyra (Skitsak, tycker jag... Någon som vill ha gratis?)
1 Kronostimer
1 Poseidonpaket

Hästarna vet jag inte om de är något att ha. Ni kan ju ta er en titt iaf. Heter ThBet på båda versionerna.
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Kan tillägga att jag inte kräver något stort i utbyte, i såna fall. Kan räcka med en åldringspoäng eller två.

(Therese är alldeles för otålig för att orka vänta på att kusarna åldras av sig själva) :angel:
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Vad vill du ha för Poseidonpaket oche/eller Kronostimern?? :D
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

x 4 Sjöhäst
x 4Guldsporrar
x 4Dafnes lagerkransar
x 4Molntapp
x 3Poseidon-paketet
x 3Svart orkidé
x 3Eolus vind
x 3Pandoras ask
x 2Poseidons träns
x 2 Zeus blixt
x 1Atalante-paketet
x 1Boreas Utfall
x 1Apollos lyra

Har jag på Svenska, vilket jag knappt spelar, så vill någon byta mot saker på internationella, så hör av er :)
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Nämen så passande då. :D

Det vore ju väldigt trevligt att byta ett Poseidonpaket mot ett annat, men missdragon kanske blir ledsen då när hon skrek först. ;)
Lägg gärna till mig som vän på båda sidorna så kan vi säkert byta något.
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Om jag får byta en Kronostimer med Therese på engelska, så kan jag tänka mig att byta ett poseidonpack på engelska mot ett på svenska av Humelibumlan om det går för sig :D :angel:

Jag har massor av åldrandepoäng på svenska och sen har jag
Pandoras ask x 3
Sjöhäst x 3
Svart orkidé x 3
Molntapp x 2
Guldsporrar x 1
Artemis pil x 1
Apollos lyra x 1
Dafnes lagerkransar x 1
som jag kan tänka mig byta bort. :D

På engelska har jag:
Seahorse x 4
Daphne's Laurels x 4
Golden Spurs x 3
Black Orchid x 3
Poseidon's Pack x 2
Apollo's Lyre x 1
Pandora's Box x 1
Zeus' Lightning Bolt x 1
Boreas's Lunge x 1
Poseidon's Horseshoes x 1
Poseidon's Saddle x 1
Poseidon's Bridle x 1
Piece of Cloud x 1

Och har någon en Fertility Wand på engelska sidan som jag kan byta till mig är jag oxå intresserad, ska producera tvillingar där och jag har visst redan använt upp den jag hade... :angel:
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

*Fnissar åt Fröken Drakes iver*

Vi får väl ta det utspritt på några dagar, för man kan väl inte skicka fler gåvor varje dag?
Jag tar gärna emot lite ÅP och artemis pil om du får HoP och kronostimern. Ok?
Välj själv om du vill ge mig ÅP som de är eller i form av molntapp. :p

Vad vill du ha först?
 
Senast ändrad:
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

*kl*

Jag är rätt glad - har fått bli sammarbetspartner med en på brittiska sidan - känner mig duktig då! :p
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

:angel:

En molntapp ger dig ju två ÅP på en gång så att säga så jag skickar en sån, eller vill du ha pilen först? :D

Jag tar gärna Kronostimern först!! :D
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Äsch, nu hade jag redan skickat HoP. :p
Jag var för otålig för att invänta svar.

:angel:

Du får ett stycke timer imorgon.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp