Vi spelar Howrse TVÅ...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Hahaha vad kul.
Hoppas du får en enhörning för mig gick det nit igen
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Jag vågar inte åldra min märr. Var upp tidigt i morse och betäckte igen... :crazy:

Jag skulle köpa dem på en gång och döpa om dem! :devil:
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Köpte stoet, och döpte om henne till "Troll" :devil:

får jag ett argt brev på posten tros... :angel:
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Köpte stoet, och döpte om henne till "Troll" :devil:

får jag ett argt brev på posten tros... :angel:

Det finns folk till allt! Jag köpte en (billig) häst på vanliga auktionen för ganska länge sedan nu, men sedan kom jag fram till att jag inte ville ha hästen och lade ut den på auktion för samma pris som jag köpte den för ungefär. Efter några timmar fick jag ett mail från förra ägaren där den frågade varför jag sålde den, var den inte bra nog? "Jag vill helst att han ska få stå kvar hos sin ägare, jag var väldigt fäst vid hästen", typ. När jag frågade varför hästen såldes så fick jag aldrig något bra svar men tillslut blev denna person till och med arg (!) på att jag var så hänsynslös! :rofl:

Tyvärr har mailen blivit för gamla så jag kan inte visa... :angel:
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Hahaha....
Dom har gått steget längre än oss och tar det hela PERSONLIGT! Kan ingen köpa en sån häst och sen DÖDA den?! ;)
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Det hade ju varit det ultimata!

Synd att det inte var en sån försäljare när jag var vid målet "send a horse to heaven". :devil: Tror jag är där på svenska förresten... Dags att leta lite bland saluhästarna. :angel:
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

kl
ingen enhörning :(
(vart 17 ska jag gör hän alla connemara-föl?)

samt så fick jag en Gratulation på min sida av personen jag köpte och döpte om hästen från :p


@eyz :rofl:
dem pixlarna är väääääldigt viktiga!
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Vad tråkigt. Känner detsamma med mina hannoveranar föl. Men dom får väl va kvar och tävla in lite cash och sen sälja dom.
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Nu har hon iaf ett schabrak oxå :D

Hon har fått två lektioner per dag, 2 tim träning + 1 tim ridning, beroende på energin har det ibland blivit lite mer.
Jag lägger ut henne nu igen så kan du ju hämta hem henne i morgon när det passar. :)

*KL:ar mig själv*

Finns det någon på svenska sidan som har 100 dagars registrering i dag eller i morgon och vill ha jobb som sadelmakare? Annars slänger jag ut en anställning till random person. :)
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Det är så pass få som har så många dagar så jag gissar på att de flesta kommer jobba på sina egna center. Det tänker iaf jag göra om 11 dagar :p
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Risken är väl det tyvärr... :p
Men jag har 40 dagar kvar själv så vore ju trevligt att få en sadelmakare innan det ;)

Men blir det inte svårt för dig att gå in och jobba på ditt eget center om 11 dagar? Du jobbar ju hos mig fram till sista januari! :D
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Åhå. Tack, kära du. Då hoppas jag att min pålla tänker behaga flytta hem imorgon och att hon inte protesterar sådär igen. :D

Har du funderat på om du skulle ha en bebis eller om du ville låna ett sto?
Fick t ex tvillingar igår, som kommer landa på 354,52 i GP.
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Jasså??
Haha! :p Ja så kanske det var då! :D

Men vad ska du ha för en bäbis då? Vad är det för kön på de små liven? Jag kan tänka mig köpa en! :)
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

*kl*

Nu är jag på målen:

Nr. 64
Karma: Nå 9 karmapoäng
Belöning: 1 Eolus vind
60 dagar kvar!! :o
Nr. 55
Tjänstgöringstid: Nå 63 dagars tjänstgöringstid
Belöning: 1 Måttbeställd sadel
"Bara" tre dagar kvar
Nr. 50
Grupp: Bjud in en ny spelare att ansluta sig till spelet
Belöning: 20 rovor
Lär aldrig ske eftersom ingen jag känner vill regga sig... :grin:
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Det är två små flickor. :)
Nemesia och Madia. Sen finns ett äldre tvillingpar också; Astilbe och Zinnia.
De har jag ju liksom dubbel uppsättning av, så det gör inget om jag blir av med en av dem. ;)
Vill du hellre ha en hingst så har jag en liten sån också (Amaranthus) eller så kan du ju "beställa" en ny unge.
Bara att säga till vilken märr och önskemål om hingst så fixar jag det.

(Jag har fortfarande för lite att göra, märker jag)

Men missdragon... Är det ingen som kan registera sig och sen glömma bort att sidan existerar? Min sambo reggade sig för min skull och sen har han inte varit i närheten av Howrse.
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Jag tar gärna ett sto, lyckades hitta en hingst på privata förut i dag, han har 353.70 och är inte färdiglekt än. Förstår inte att folk inte lär sig hur de ska träna/leka med fölen?? Den var nattad vid 18:15 när jag fick in han i mitt stall, nu har jag lyckats leka en timme till med han iaf. Jag fick således ihop de 9 timmar han behövde för dagen...
Vad ska du ha för ett av stofölen med högst GP? :)
Lilla Nemesia ser ju lovande ut!! :D

Jo, funderar på att tvinga min sambo att regga sig, men han tycker redan att jag sitter med det här alldeles för mycket som det är... :devil:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp