Vi spelar Howrse TVÅ...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

kl

Buhu. Nu sitter jag fast på alla sidorna... Bara såna mål som jag måste vänta över en vecka för att klara. Vad ska jag hitta på nu?
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Själv är jag fortfarande fast på dessa mål
Nr. 69
Stuteri: Föd upp en enhörning
Belöning: 1 molntapp
Nr. 72
Equus: Nå en uppfödarreserv på 53800 equus
Belöning: 50 rovor
Nr. 71
Tjänstgöringstid: Nå 94 dagars tjänstgöringstid
Belöning: 1 Måttbeställd sadel
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Annars har jag roat mig med att döpt om mina ful namn på mina icke önskvärda föl som inte blev enhörningar till namn efter låtar på Spotify.

Like a virgin
Poker Face
Hoppa Hulle
Dub i dub
Space cowboy
Last Night
Sweet child o`mine
It´s a secret
Mikrofånkåt
Poison
In your eyes
I like to move it
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Jag har en Welsh-pålle som skulle vilja ha en boxplats om du har någon kvar? :bump:

(Jazz't)
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Jag kommer att behöva ett par boxar imorgon, så du får hemskt gärna reservera en till mig! (ThBet)

Tror jag har fyra föl som ska "flytta hemifrån" imorgon... Hoppas jag får tag på bra stall med morötter till dem. :p
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Pga hörningsavlandet har jag nu 7 slynglar i stallet som eg skulle behöva en inackordering. Men jag vet inte om jag "vågar" leka med dem nu när det är vinter. Har inte letat reda på om det finns något bra schema för föllekarna på vintern, går ju inte att ställa dem ute då. :crazy:
6 ston, 1 hingst, ingen enhörning. :angel:
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Craxor har speciella föllekar för vintern, googla craxor foal games. För att omvandla mängden mat till kilo skriv "x ibs in kg" så räknar google ut det åt dig. Man misslyckas INTE med Craxors lekar, med de som finns hos en del på svenska spelet är inte helt tillförlitligt...
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Jag leker med mina efter CraXor oavsett årstid och har aldrig haft några problem? :confused:

KL*

GUD så störande det är med alla som vill ha enhörningar gratis. Eller byta. Eller annat. Ge ett seriöst bud. (Nej, 4700e för ett enhörningsstoföl är INTE seriöst bud i mina ögon.. >_<)
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Jag råkade åldra ett av mina föl till 8 mån nu i vinter, och testade därför CraXors föllekar. Men jag fick inte ihop det alls :confused: Det löste sig i slutändan tack vare att jag blandade in mina lekar som jag alltid kör på sommaren. Men jag vågar nog inte göra om det.
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Vad har du för ras?

Jag har fixat alla mina lekar med craxor, även shettis som kräver specialprogram. Craxorspelen kräver ju inte ens två morötter vilket ju passar svenska sidan bra där folk är jävligt snåla med kaniner...
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

*kl*

Jag är inte alls beroende av Howrse, avklarade två mål och tog hand om nästan alla hästar under dagen i min mobil en liten x10 mini pro. :p

Nu när jag kom hem blev det bara snabb dubbelcheck och snabbfix med mina brittiska ponnys.

Jag har blivit efterfrågad att gå med i en breedinggroup på brittiska. :D
Och mitt sto ligger på 5:e plats på topplistan över shettisar. :)
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Jag har en Welsh-pålle som skulle vilja ha en boxplats om du har någon kvar? :bump:

(Jazz't)

Trodde att jag reserverat alla boxerna, men inte då. Bara en kvar... :(
Reserverar den till dig nu, eftersom du svarade först;) Med kanin;D

Therese - sorry, hade jag gjort rätt hade jag ju haft ledigt till dig med...:(
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

KL
Precis klarat fånga-Ufo-uppdraget, när jag får uppdraget att öka min reserv med 10 000:- Har en del hästar på annons, får se om jag satt ngt rimilgt pris på dem.... Annars har jag ju Grand Prix'n oxå...
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

KL (igen...)
Någon här som hann vara med på frågesporten i händelseforumet? Hittade den nu, när 600+ redan har svarat...
Hade suttit fint med Poseidon-utrustning...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp