Vi spelar Howrse TVÅ...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Jäkla häst att inte vilja dö!! :mad:
Nu har jag i två dagars tid försökt att skicka en hästkrake till himlen (vill ju inte lägga några åldrandepoäng på den, den ska ju iaf dö!!! :devil:) men den vill inte!!

Första nattningen så hade den ungefär 4% i energi kvar, i går hade den 2%, nu j"#%ar har den 0% energi, 32% hälsa och 27% moral samt klockan är 23:30 och han sover på ängen utan täcke! :devil:

Hahaha gud vad grymt det låter.
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

KL

Jaha sitter nu med målen 18 & 30 dagars tjänstgöring, + fånga 5 ufon, fångat tre och är uppe i 15 dagar...
Kanske ska titta in på min brittiska sida lite...
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Det är så frustrerande när man inte kan göra annat än vänta ut tiden för att få målen avklarade!
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Visst gör det!! :D
Tur att det inte är på riktigt, då hade jag skämts ihjäl!! :p
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Hmmm... jag ska nog ge mig lite och inrikta mig på svenska sidan enbart, kom på att jag har 7 konton, på 7 olika howrse-sidor nu :p
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Apropå det så var det precis någon som köpte en Poseidon's Sadel för dryga 60 000e och hade efter det kvar 8 000e i sin reserv. Humor! :D
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Minst sagt!! ;)
Jag har ju egentligen inte tid alls med sånt här! Har tenta på fredag och borde göra tre inlämningsuppgifter denna vecka...
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Jag sitter med på ett mål - som jag inte riktigt fattar...

Nr. 39 Reproduktion: Producera en hingst med hjälp av ett sto som har positiv BLUP
- Räcker det med att stoet har positiv BLUP eller ska hingstfölet få det? :P Om man vill få ett föl som har positiv BLUP måste båda föräldrarna ha 100 i BLUP eller räcker det med att föräldrarna har 75 vardera?
Sedan sitter jag också på:
Nr. 30 Karma: Nå 2 karmapoäng
Kommer jag uppnå om 6 dagar, har då 30 dagars tjänstgöringstid
Nr. 40 Tjänstgöringstid: Nå 34 dagars tjänstgöringstid
Kommer jag uppnå om 10(!) dagar..

Någon som vet vilka mål som väntar mig på 40-skalan? Så jag kan börja förbereda mig mentalt redan nu? ;)
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Jag är oxå på det målet på svenska så är det någon som inte reggat sig där än skulle jag bli glad om någon vill lägga till mig som sponsor! :bump:
"Jazz't" heter jag där! :)

Varför inte lägga till en familjemedlem som går med på det hela? :angel: Denne person behöver ju inte vara aktiv för att det ska godkännas heller.
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Det räcker med att stoet har positiv BLUP. Tror inte heller att det spelar någon roll om det blir ett sto- eller hingstföl, målet godkänns ändå. :D
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Man skulle kunna göra så, helt klart, men det skulle inte kännas bra och jag vet att jag då skulle se till att denna "släkting" använder sitt konto och jag får ännu mindre tid till pluggandet... ;) :p
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Sök på "howrse objectives" på google eller nåt, jag hittade nästan varenda ett av målen då. ;)
Annars kan du skicka ett PM så kan jag ge dig målen, så slipper vi ta upp hela tråden med det. :p
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

*kl*

Om det är nån här inne som är intresserad av Connemaror som har jag en hel drös föl och unghästar nu. Alla renrasiga och med rätt bra gp. Gäller svenska sidan. Behöver nån hingst till avel så har jag det oxå :-).

Just nu är jag fast på mål:
53 skicka en häst till himlen
55 Nå 45 dars tjänstgöringstid.. har 11 dar kvar..
56 Nå en uppfödarreserv på 27600 equus

Ha en bra dag!
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Mina mål just nu :(

Nr. 64
Karma: Nå 5 karmapoäng
25 dagar kvar
Nr. 65
Åldrande: Äg en häst som är äldre än 30 (och som inte är en gudomlig eller speciell häst)
min äldsta är 24
Nr. 71
Tjänstgöringstid: Nå 109 dagars tjänstgöringstid
13 dagar kvar
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Vilka dryga mål

Jag håller på med dessa nu:

Nr 50 Bjud in en ny spelare att ansluta sig till spelet

Nr 51 Ha tolv levande hästar
Jag har 8 nu

Nr 52 Fånga 5 ufon

Jag behöver fortfarande en ridinstruktör på den svenska sidan
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Var inne på ditt centers sida nu, kan inte se att du har nån annons ute. Dessutom verkar lönerna rätt låga, då kanske inte folk är så intresserade heller.
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Tänkte kolla här om nån var intresserad först, i så fall hade jag reserverat den platsen
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp